Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #836

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.4703.82
Numer zabudowy
Wyprodukowany1982
Zezłomowany1998
Właściciele
19821994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19821994WAA 973U
19941998WXC 6485
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831994836 / MZK Warszawa
19941998836 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG 06.1993; 1983-94 R12, 1994-98 R5

Zdjęcia

1988 - Warszawa, ul. Surowieckiego. Kadr z PKF 88/03.
Autor: dev3

wrzesień 1994 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Przystanek PL. ZAWISZY 03. Linia 350 kursująca z Mariensztatu na Szczęśliwice (w wybranych godzinach na ul. Instalatorów) to efekt trendu łączenia linii z początku lat 90. Mimo numeru z zakresu dla linii szczytowych kursowała we wszystkie dni tygodnia. Dopiero w 1995 roku otrzymała właściwy numer 128 (który zresztą funkcjonował dla podobnej relacji do 1991 roku). Ponieważ 350 wjeżdżało na pętlę Szczęśliwice w obydwu kierunkach stosowano tablice czołowe ze wskazaniem krańca. Wymagało to od kierowców odwracania dekoracji po każdym półkursie, co jak pokazuje to zdjęcie, nie zawsze miało miejsce.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: