Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O530G C2 #8451

Detale

NazwaMercedes-Benz O530G C2
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628 03 O530G/Mercedes-Benz O530 C2 (Mercedes-Benz OM 470 LA.6-11 (Euro 6c) 265kW/360HP 10677cm3 E6) (Voith D864.6(4)) [2-2-2-2] (2012-)
VINWEB62825610610988
Numer zabudowy
Wyprodukowany2019
Zezłomowany
Właściciele
2019MPK Wrocław
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2019DW 7FT11
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20198451 / MPK Wrocław
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 26.09.2019

Zdjęcia

17 stycznia 2022 - Wrocław, ul. Ołbińska.
Autor: Skwarkson1680

Komentarze: 1

16 września 2022 - Wrocław, ul. Romana Dmowskiego. W zasadzie to zdjęcie jest marne, ale niech krajobraz w tle będzie dodatkiem do opisu pewnej patologii mającej tu miejsce. W kwietniu ubiegłego (2021) roku rozpoczęła się przebudowa ul. Dmowskiego (remontowanej ostatnio w roku 2008) oraz całego skrzyżowania Dmowskiego/Jagiełły/Mieszczańska. To wszystko oczywiście w ramach budowy nowej trasy tramwajowej przez Popowice. Przejezdność pozostawiono tylko na odcinku od Mostu Mieszczańskiego w stronę Mostu Dmowskiego, z Mieszczańskiej w Dmowskiego oraz z Dmowskiego przez Księcia Witolda w stronę Mostu Mieszczańskiego. Generalnie prace posuwały się tak całkiem rześko, że już w październiku puszczono tramwaje po nowych rozjazdach. Potem nastąpił chwilowy przestój, tramwaje powróciły tu znowu jakoś w kwietniu (remont bodajże rozjazdów na pl. Jana Pawłą II), zaś skrzyżowanie zostało w większości skończone. Zrobili nowe perony, wylali nowy asfalt, etc. Skrzyżowanie w zasadzie od kwietnia jest praktycznie gotowe do ostatnich kosmetycznych zmian i puszczenia po nim ruchu od wszystkich odcinków. Aczkolwiek od tych paru miesięcy nic tu się w zasadzie nie dzieje: brakuje linii poziomych na południowej jezdni ul. Dmowskiego, chodniki i drogi rowerowe powstają w ślimaczym tempie, perony przystankowe dla tramwajów - od paru miesięcy gotowe dalej stoją rozgrzebane; z wiat stoją tylko stelaże, poza tym brakuje tablic DIP, mebli przystankowych; prowizorka pełną gębą. Wśród tego całego syfu oczywiście krząta się kilku, max kilkunastu robotników nie robiących w zasadzie nic produktywnego. Prace toczą się na ćwierć gwizdka, a korki w tym miejscu są potężne. Już nie mówiąc o tym, jaką ulgą byłoby obecnie udrożnienie lewoskrętu z Jagiełły od strony Mostu Mieszczańskiego w stronę ulicy Mostowej, biorąc pod uwagę zamknięte Mosty Pomorskie. Ciekawe ile jeszcze potrwa ten dezorganizacyjny młyn na prawie gotowym skrzyżowaniu.
Autor: Skwarkson1680


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: