Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #128

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.3313.85
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany2003
Właściciele
19851994MZK Warszawa
19942003MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19852003WAB 738C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19851994128 / MZK Warszawa
19942003128 / MZA Warszawa
Inne informacje
NG 01.1991
NG2 01.1996
2003 [R5]>[R11]

Zdjęcia

15 lipca 1998 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Oryginalna inflancka niegdyś pomarańczka jako jedna z niewielu cały żywot spędziła w macierzystym zakładzie, dokonując żywota pół roku po zamknięciu R-5 na Kleszczowej , bez zmiany numeru. W ramach numerologii stosowanej jedzie na wydłużonym kursie do pętli Instalatorów (mimo tablicy Szczęśliwice). Linia 128 od 1953r. działała jako połączenie Rakowca z centrum, a od 1964 dalej z Solcem i Powiślem. Pierwsza wersja w 1991 stała się składową nowej linii przyśpieszonej 512 Szczęśliwice - Zacisze. Od 1995 druga wersja zastąpiła całodniową linie okresową 350 powracając częściowo na starą trasę. Kursowała rzadko na solówkach, po kilku trasowych perturbacjach jak np wydłużenie na Marymont w 2007r została zlikwidowana. Trzecia wersja od 2011 połączyła Szczęśliwice po pierwotnej trasie do centrum a dalej najpierw z Mariensztatem, a następnie z Pl. Piłsudskiego przegubami.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: