Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Urbino 18 #487

Detale

NazwaSolaris Urbino 18
(Solaris) Solaris Urbino 18/Solaris Urbino IV (DAF MX-11 251 251kW/341HP 10837cm3 E6) (ZF 6 AP 1600 B EcoLife(6)) [2-2-2-0, 2-2-2-2] (2019-)
VINSUU341211LB021449
Numer zabudowy
Wyprodukowany2020
Zezłomowany
Właściciele
2020KPK Białystok
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2020BI 487CV
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2020487 / KPK Białystok
Inne informacje
Dostawa/delivery: 19.02.2020
Data pierwszej rejestracji: 05.03.2020

Zdjęcia

20 lutego 2020 - Białystok, zajezdnia KPK przy ul. Składowej. Nowe Solarisy niewiele odbiegają wyposażeniem od dostawy z 2019 roku. Największą różnicą jest napęd - nówki napędza nieco nowsza wersja silnika DAF MX-11, a za zmianę biegów odpowiedzialna jest przekładnia ZF, a nie Voith.
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 4

6 marca 2020 - Białystok, al. Solidarności. Pierwszy dzień na linii.
Autor: Kubul
cenzor
6 marca 2020 - Białystok, ul. Konstantego Kalinowskiego.
Autor: Miszel

7 marca 2020 - Białystok, pętla Szpital Zakaźny. Nówki prowadzą się znakomicie. Obawiałem się nieco skrzyni ZF - w III generacji ze starszymi silnikami DAFa ze względu na lepsze przyspieszenie i większą płynność jazdy zawsze preferowałem egzemplarze z przekładnią Voith. Na szczęście okazało się, że w IV generacji Ecolife bardzo dobrze współpracuje z nowym MX-11, autobus bez trudu można rozpędzić i zatrzymać bez najmniejszego szarpnięcia.
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 2

8 marca 2020 - Białystok, ul. Zielonogórska. Praca na takim sprzęcie to czysta przyjemność. Stanowisko kierowcy jest ergonomiczne i ciepłe, zawieszenie dobrze radzi sobie z nierównościami na drodze, a spasowanie elementów wnętrza - tak jak w zeszłorocznej partii - jest na wysokim poziomie - nic nie stuka, nie trzeszczy. Mimo kilku drobnych wad (szerokie przednie słupki, refleksy w szybach, przechył na zakrętach) moim zdaniem Solarisy IV generacji oferują najlepszy komfort dla prowadzącego przynajmniej spośród taboru eksploatowanego przez KPK.
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 6

8 marca 2020 - Białystok, J.H. Dąbrowskiego. Trzeci dzień na linii. Pozdrowienia dla kierowcy. ;)
Autor: Romek

Komentarze: 3

8 marca 2020 - Białystok, ul. Hetmańska. Trzeci dzień na linii.
Pozdrowienia dla kierowcy! ;)

Autor: Miszel

Komentarze: 1

5 kwietnia 2020 - Wasilków, parking pod sanktuarium Święta Woda. Nowiutki Solaris na tle charakterystycznej dla tego miejsca kultu religijnego Góry Krzyży.
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 1

2 czerwca 2020 - Kleosin, pętla. Dwie "dziesiątki" i jedna "trójka".
Autor: Piotr_B
Profesional
Komentarze: 17

9 sierpnia 2022 - Białystok, plac Niezależnego Zrzeszenia Studentów.
Autor: Kubul
cenzor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: