Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hino PJ-KV234L1 Blue Ribbon II Non-Step #36-0803

Detale

NazwaHino PJ-KV234L1 Blue Ribbon II Non-Step
(Hino) Hino KV234L/Isuzu Erga (Isuzu 6HK1-TCC 191kW/260HP 7790cm3 ) [2-1-0] (2005-2007)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
20062018Kōtsū-kyoku 大阪市 [Ōsaka-shi]
2018Osaka City Bus 大阪市 [Ōsaka-shi]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2006なにわ200か803
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2006201836-0803 / Kōtsū-kyoku 大阪市 [Ōsaka-shi]
201836-0803 / Osaka City Bus 大阪市 [Ōsaka-shi]

Zdjęcia

17 lutego 2019 - Ōsaka, Kita-ku, Umeda 3-chōme (大阪府大阪市北区梅田3丁目), zaraz obok dworców Ōsaka (JR) i wówczas jeszcze Umeda (koleje prywatne; ob. Ōsaka-Umeda). Temat zapisu informacji pasażerskiej w alfabecie łacińskim w Japonii jest szeroki niczym sam archipelag. W rejonie Tokio jest to wręcz stały element na pojazdach, w Kioto również. Inne rejony kraju już różnie pod tym względem wyglądają. Tutaj widać filmy, które mogą pamiętać wejście pojazdu do służby w 2006 r., stąd też nieszczególnie dziwi mnie brak zapisu w łacince (Itakano-shako, lub Zajezdnia Itakano dla ciekawych). Od informacji na/w pojazdach po angielsku należy jeszcze mniej spodziewać się zapisu w łacince czegokolwiek na przystankach, chociaż to też zależy od miejsca i przewoźnika.
Autor: TranslatorPS

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: