2016.12.27 - ...: Rinkai
Data pierwszej rejestracji 26.12.2016
Zdjęcia
14 września 2018 - Tokio, Edogawa-ku, Naka-kasai 5-chōme (東京都江戸川区中葛西5丁目), pętla przy stacji metra Kasai. 秋26 (aki-26): 葛西駅前 (Kasai Station) → 秋葉原駅前 (Akihabara Station)
Chcą mi tutaj wmówić, że linią tą można dojechać do Akihabary, i faktycznie. Czy to ma takt to aż trudno stwierdzić - w dni powszednie ma to mocny szczyt poranny co 6-10 min, międzyszczyt co 26-28 minut, szczyt popołudniowy co niby 19-21, a może jednak co 15-16. W soboty niby co 19-21 rano, a dalej co 23-24. Tylko w niedziele jest co równe 20 przez gros dnia. Co z tego jednak jeśli ostatnie kursy są przed 22? I tak wygląda naprawdę dużo mocniejszych miejskich linii autobusowych w Japonii: wiele przewoźników do dzisiaj nie wie co to jest równy takt, o modułach można zapomnieć całkowicie, a kursy po 22:30 to rzadkość nad rzadkościami.Tokio, Edogawa-ku, Naka-kasai 5-chōme (東京都江戸川区中葛西5丁目), pętla przy stacji metra Kasai. 秋26 (aki-26): 葛西駅前 (Kasai Station) → 秋葉原駅前 (Akihabara Station)
Chcą mi tutaj wmówić, że linią tą można dojechać do Akihabary, i faktycznie. Czy to ma takt to aż trudno stwierdzić - w dni powszednie ma to mocny szczyt poranny co 6-10 min, międzyszczyt co 26-28 minut, szczyt popołudniowy co niby 19-21, a może jednak co 15-16. W soboty niby co 19-21 rano, a dalej co 23-24. Tylko w niedziele jest co równe 20 przez gros dnia. Co z tego jednak jeśli ostatnie kursy są przed 22? I tak wygląda naprawdę dużo mocniejszych miejskich linii autobusowych w Japonii: wiele przewoźników do dzisiaj nie wie co to jest równy takt, o modułach można zapomnieć całkowicie, a kursy po 22:30 to rzadkość nad rzadkościami.Tōkyō, Edogawa-ku, Naka-kasai 5-chōme (東京都江戸川区中葛西5丁目), bus terminus adjacent to Kasai metro station. 秋26 (aki-26): 葛西駅前 (Kasai Station) → 秋葉原駅前 (Akihabara Station)
Apparently you can get to Akihabara on this bus. So far, true, but whether this thing`s got a set frequency is another story. Mondays to Fridays it sports a solid morning peak at every 6-10 minutes, interpeak at every 26-28, and an afternoon peak at every 19-21, or maybe 15-16. On Saturdays it runs apparently every 19-21 minutes in the morning, but later every 23-24. Only on Sundays does it run every 20 minutes for most of the day. What of it, however, if the last departures are before 10pm? That`s how most more frequent city bus routes look like in Japan: most companies don`t know what a set frequency is, never mind synchronisation modules, and above all, departures after 22:30 are rare beyond rare. Autor: TranslatorPS