Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


MAN NL323 Lion`s City #564

Detale

NazwaMAN NL323 Lion`s City
(MAN) MAN A21/MAN NLxx3 Lion`s City [2-2-2,2-2-0]
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2020
Zezłomowany
Właściciele
2020GVB Gera
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2020G-VB 564
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2020564 / GVB Gera

Zdjęcia

26 sierpnia 2020 - Gera, Aalichtstraße.
Co pół godziny zjeżdżają się tutaj dwa autobusy linii nr: 16 i 25, wraz z tramwajem nr 2, aby dowieźć i odebrać pasażerów korzystających z pociągów. Częstotliwość 30-minutowa wydaje się niezbyt atrakcyjna, jednak znajdują się chętni. Dlaczego? Wszystko dzięki synchronizacji i wygodnej przesiadce. To jest podstawą, którą większość w naszym kraju nie rozumie. Większy sens ma mniejsza częstotliwość, ale przy równoczesnej pewności kontynuowania podróży innymi środkami transportu.

Autor: piotr_kosz

26 sierpnia 2020 - Gera, Heinrichstraße.
Ten system komunikacji miejskiej jest wręcz podręcznikowym przykładem zastosowania częstotliwości modułowej. Linie tramwajowe kursują: 2 co 30 minut, połączenie nr 1 co 15 minut, a linia nr 3 co 7,5 minuty (w rozkładzie szkolnym nawet częściej). Co piętnaście minut zaplanowano na tym węźle przystankowym skomunikowanie linii tramwajowych (1 i 3) i autobusowych, co uwieczniono na tej fotografii. Postój trwa kilka minut, po czym środki transportu publicznego rozjeżdżają się do swoich pętli.
Chcesz organizatorze postawić na system przesiadkowy? Tak to właśnie powinno wyglądać w praktyce.

Autor: piotr_kosz


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: