Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Konstal 105N #713

Detale

NazwaKonstal 105N
(Konstal) /Konstal 105N (4x? LTa-220 41kW/56HP ) 20-125 [2-2-2-2] (1979-1992)
VIN825
Numer zabudowy
Wyprodukowany1978
Zezłomowany
Właściciele
19782008MZK Szczecin
20092011TS Szczecin
2011MTiKZS Szczecin
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19781992713 / MZK Szczecin
199220041015 / MZK Szczecin
20042008713 / MZK Szczecin
20092011713 / TS Szczecin
2011713 / MTiKZS Szczecin

Zdjęcia

2 września 1998 - Szczecin, pętla Pomorzany. Oryginalny 105N 1015, po NG w MZNT kraków, tu już bez swojego drugiego wagonu, który skreślono ze stanu po wypadku.
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 2

16 stycznia 2005 - Szczecin, plac Grunwaldzki. Mijanka dwóch solówek, obie na linii nr. 1
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
1 grudnia 2007 - Szczecin, pętla Pomorzany. Grudniowa Nocka 2007, fotostop na "mojej" pętli. Marki, Mateusze Pawłowskie, Luki_Police - a wasze foty gdzie ? :P
Autor: Mariusz Belko

Komentarze: 7

1 grudnia 2007 - Szczecin, pętla Gocław. Grudniowa Nocka 2007. Serdeczne pozdrowienia dla trzyosobowej delegacji, która po przyjeździe na pętlę powitała nas radośnie gromkimi okrzykami, zachęcając do kontynuowania podróży i życząc wszystkiego najlepszego w dalszej drodze ! ;> Zdjęcie wykonał i udostępni Grzegorz Surmacz
Autor: Mariusz Belko

2 grudnia 2007 - 4:59, Szczecin, pętla Basen Górniczy. Jedno z dwóch zdjęć, jakie zrobiłem na tegorocznej Szczecińskiej Grudniowej Nocce :p Impreza miała charakter pożegnalny dla wagonów GT6. Pozdrowienia dla uczestników!
Autor: Lukasy
cenzor
Komentarze: 3

14 lutego 2009 - Szczecin, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego.
Autor: Michał Missima

Komentarze: 2

25 kwietnia 2009 - Szczecin, pętla Potulicka.
Autor: Paweł Kamyszek

2 maja 2009 - Szczecin, al. Wojska Polskiego. Ile w tej chwili macie solówek?
Autor: Paweł Kamyszek

Komentarze: 1

3 maja 2009 - Szczecin, ul. Potulicka.
Autor: Karolina Rosińska

Komentarze: 1

18 maja 2009 - 17:39, Szczecin, aleja Wojska Polskiego, 2/9. Solówka wyjeżdża na wieczorną podmianę za skład. Linia 2 w tym czasie była awaryjnie skierowana do Lasku Arkońskiego, a że Tatrom tam szlaban, stąd taki tabor.
Autor: Pepe

18 października 2009 - Szczecin, plac Grunwaldzki.
Autor: Adrian Łubkowski

3 czerwca 2010 - Szczecin, aleja Niepodległości. Z powodu zablokowania przez procesję Bramy Portowej, kilka brygad linii kursujących tędy zmieniło swoją trasę. Linie 2, 7 i 8 zamiast do Basenu Górniczego pojechały do Potulickiej, linie 61, 75 i 81 przemierzyły ulicę Nową, zaś linie 52 i 76 swój przystanek końcowy znalazły na al. Niepodległości przy KFC, skąd pojechały aleją Niepodległości, placem Żołnierza Polskiego, ulicami Farną i Sołtysią do ulicy Wyszyńskiego, gdzie wróciły na standardowe trasy. Jeden kierowca linii 61 w drodze do Podjuch zdecydował się na objazd ulicami: Owocową, 3 Maja, Narutowicza, Potulicką do pl. Zwycięstwa i dalej do Podjuch.

Jak się nie spodoba to krzyczeć. Podmienię wtedy na inne.

Autor: Stochmi

Komentarze: 4

18 września 2010 - Szczecin, dziedziniec Muzeum Techniki i Komunikacji - Zajezdni Sztuki. Zdjęcie w klimacie dachów i pantografów w temacie owej "techniki". Na pierwszym planie widoczny jest pantograf jednopołówkowy wagonu 105N #713, w tle - dla porównania - liczne pantografy dwupołówkowe. Jednopołówkowy pantograf przymocowany jest do dachu tramwaju na czterech izolatorach. Do kolejnego izolatora przywiązany jest sznurek umożliwiający ściągnięcie lub postawienie pantografu z kabiny motorniczego. Na górnym ramieniu pantograf posiada kołyskę zawierającą dwie szczotki grafitowe stykające się z siecią w trakcie jazdy. Ramiona pantografu elektrycznie połączone są ze sobą i z kołyską miedzianymi mostkami przewodzącymi prąd, brak takiego połączenia skutkowałby termicznym stopieniem łożysk pod wpływem przepływu dużej wartości prądu. Sprężyny dociskają pantograf do sieci trakcyjnej, jest to ważne, gdyż jej wysokość zawieszenia nie jest stała, ale ulega obniżeniu pod niektórymi wiaduktami w Szczecinie (i w innych miastach również).
Autor: Luke
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 9

18 września 2010 - Szczecin, dziedziniec Muzeum Techniki i Komunikacji - Zajezdni Sztuki. Wagon #713 został kilka lat temu ręcznie pomalowany. Na jego poszycie naniesiono reklamę MTiK. Jednym z licznych ciekawych detali tego malowania jest Jelcz-ogórek znajdujący się nad drugim wózkiem wagonu. Co jak co, ale talentu malarskiego wykonawcom tej reklamy odmówić nie można.
Autor: Luke
cenzoredytorProfesional
15 lipca 2011 - Szczecin, plac Muzeum Techniki i Komunikacji (d. zajezdnia Niemierzyn) przy ul. Niemierzyńskiej. Ręcznie pomalowana 105-tka zaprasza do odwiedzenia Zajezdni Sztuki.
Autor: Kubul
cenzor
Komentarze: 1

17 sierpnia 2014 - Szczecin, plac Muzeum Techniki i Komunikacji (d. zajezdnia Niemierzyn) przy ul. Niemierzyńskiej.
Autor: kurier

Komentarze: 2

7 września 2019 - Szczecin, Muzeum Techniki. Strasznie toto wygląda.
Autor: Mrozard
newseredytordriver
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: