Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Karosa B932E.1680 #78

Detale

NazwaKarosa B932E.1680
(Karosa) /Karosa B93x/B95x/C93x/C95x (Renault MIHR 06.20.45 A41/C41 217kW/295HP 9840cm3) (Praga 5P115(5)) 31-94 [1-2-2] (1999-2002)
VINTMKB21680YM002923
Numer zabudowy
Wyprodukowany2000
Zezłomowany2020
Właściciele
20002019Transurban Satu Mare
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20002020SM-78-BUS
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2000202078 / Transurban Satu Mare

Zdjęcia

5 sierpnia 2011 - Satu Mare, Strada Griviței, gara CFR. Wychodząc przed dworzec w Satu Mare byłem przeszczęśliwy. Dobrze wyglądająca sieć trolejbusowa wskazywała na funkcjonujący tu ten środek transportu. Niestety, jak się okazało, trolejbusy przestały tu kursować 8 lat wcześniej (komunikacja trolejbusowa funkcjonowała od 1994 do 2003 r. - 2 linie, 7 pojazdów w inwentarzu), a sieć przed dworcem to wyjątek od reguły. Pomimo, że zachowana prawie wszędzie, w innych częściach miasta jest zniszczona. Nie wygląda to jednak na zaplanowane działanie, a na wynik zahaczeń i zaczepień przez samochody z ponadgabarytowymi ładunkami (w pionie) lub wysięgnikami. Wykręcona i poprzerywana raczej nie wróży kiedykolwiek powrotu trolejbusów. Natomiast zaintrygowało mnie jedno. Bardzo dużo sieci powstało w Rumuni w latach 90. Skąd taki zapał do trolejbusów w czasie gdy gospodarka jak wszędzie przeżywała trudne chwile i raczej sieci te likwidowano?
Autor: mario

Komentarze: 5

5 sierpnia 2011 - Satu Mare, Bulevardul Ion C. Brătianu.
Autor: mario

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: