Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O530 #4119

Detale

NazwaMercedes-Benz O530
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628/Mercedes-Benz O530
VINWEB62804313110352
Numer zabudowy
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
20062020Marchbus Schwyz
20202021PostAuto St. Gallen
2021ΡΟΔΑ Ρόδος (Rhodes)
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20062021SZ-58003
2021POI-1465
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200620204119 / Marchbus Schwyz
202020214119 / PostAuto St. Gallen
202136 / ΡΟΔΑ Ρόδος (Rhodes)

Zdjęcia

10 sierpnia 2023 - Ρόδος, Αβέρωφ (Rodos, Averof), Central Bus Station. Było już stąd wiele kadrów, ale takiego chyba nie było. Powyższe Citaro jest ciekawe, dlatego że jest to zaledwie 1 z 3, tak jak już powiedziałem pod poprzednimi kadrami, regularnie jeżdżącymi na dniówkach "przedliftów". Jeżeli chodzi o organizację komunikacji miejskiej na wyspie, to w mojej opinii jest tragicznie. Pierwsza rzecz do wypunktowania to zakup biletów u kierowcy i ustawiające się kolejki po 20 osób na przystankach, które opóźniają kurs i zajmują przednią część autobusu, stąd też najpopularniejsze zwroty na komunikacji miejskiej wyspy Rodos to: "plis goł bak", albo "nekst bus". W przypadku kadru, chociaż na początkowym autobusy odprawia dyspozytorka i wsiada się środkowymi drzwiami, ale również kolejka wielka. Rekordowym opóźnieniem podczas mojego pobytu było +60. (w Citaro ex.Postbus, które jeździło w kółko tego dnia, z powodu braku czasu wyrównawczego). Druga rzecz do wypunktowania, czyli niezmienione i nieważne rozkłady jazdy. (Tam, gdzie są (koło budy ze zdjęcia) i tam, gdzie jest kod QR (nie działa strona internetowa, do której przenosi)). Ja rozumiem, że w Grecji jest wszystko powoli, wszyscy są wyluzowani, ale skoro autobus odjeżdża 50, nie 30 to już nawet w Grecji z powodów turystycznych by mogli to zmienić na rozkładzie.(na sterowniku SIP u kierowcy, jest dobrze, jak się pokazuje opóźnienie!). Ostatnia rzecz, która jest już teraz akurat na plus, czyli ogarnięte wyświetlacze. Już nie jest tak, że jak autobus jedzie pełny, to zatrzymuje się na przystankach i kierowca mówi, że nie ma miejsc i "nekst bas" właśnie wtedy, tylko na wyświetlaczach kierowcy już teraz wrzucają "full bus" i grzeją. Niestety generuje to sytuacje patologiczne, gdzie kierowca "doładowuje autobus do końca" (pewnie taki mają przykaz w RODZIE) i jest większy tłok, niż "na krótkim 55 do Świdnika" w Lublinie. Kolejny negatywy aspekt to to, że na całej sieci komunikacyjnej RODY operuje tylko dwa autobusy przegubowe, a tak jak pisałem, ludzi jest full wszędzie. Wcale nie mieszczą się do deskorolek, jak mnie zapewniała pani dyspozytor, mówiąc, "enough", jak zapytałem, czy nie potrzeba im więcej przegubów. Cóż, zostaje nam się cisnąć w O530L.
Autor: kt4dt

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: