Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz PR110U #324

Detale

NazwaJelcz PR110U
(Jelcz) Jelcz PR110/Jelcz PR110M (WSK Mielec SW680/164 137kW/186HP 11100cm3) (FPS Tczew S4-95(4))-110 [2-2-2] (1975-1983)
VIN1757/94
Numer zabudowy
Wyprodukowany1982
Zezłomowany?
Właściciele
19821989WPKM Zielona Góra
19891991MPK Zielona Góra
19911994MZK Zielona Góra
19941995Kapena Włynkówko
19951995PPKS Piaseczno
19961996CoachEurope Warszawa
19962001PKS Grodzisk Mazowiecki
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19821994ZGA 276G
19951995WFC 0176
19951996WFC 0130
19961996WFD 0043
19962001WSJ 9240
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19821989324 / WPKM Zielona Góra
19891991324 / MPK Zielona Góra
19911994324 / MZK Zielona Góra
1995199540016 / PPKS Piaseczno
19951995A489 / PPKS Piaseczno
19961996A565 / CoachEurope Warszawa
1996200160005 / PKS Grodzisk Mazowiecki
19962001A518 / PKS Grodzisk Mazowiecki
Inne informacje
(17.06.1982) Data pierwszej rejestracji.
Autobus jeździł w:
(1982-1983) PKM Zielona Góra.
(1984-1989) WPKM Zielona Góra.
(1989-1991) MPK Zielona Góra.
(1991-1994) MZK Zielona Góra.
W MZK Sp. z o.o. Zielona Góra nie jeździł.
(30.06.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy.
VIN fabryczny: 4420.
Przydział:
(1982-1994) Zielona Góra.
Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60.
Dostawa jednego autobusu o numerze (324).
Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: żółty-czerwony-żółty.
Silnik nr: 018200007.
Numery taborowe namalowane w kolorze żółtym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane żółte przesunięte kilkanaście milimetrów).
(Ok. 1985) Autobus przemalowany w taki sam układ barw, ale bez przedniej ściany (barwy lekko ze zmienionym odcieniem, pomalowany bez połysku jakby farbą).
(1989) Odbudowa autobusu w JZS Jelcz, zmiana silnika na o numerze: 127400004, to był czwarty autobus odbudowany w Jelczu. Pojechał na odbudowę razem z Jelczem: 322.
Po odbudowie pomalowany w barwy fabryczne w kolorach: kremowy-czerwony-kremowy.
Numery taborowe namalowano dużą czcionką w kolorze kremowym.
(1992) Zmiana silnika na o numerze: 128400004.
(1992) Zmiana silnika na o numerze: TA87030182.
(1992) Zmiana silnika na o numerze: TA88010135/R.
(1994) Zmiana numeru VIN na: 1967.
(1994) Zmiana silnika na o numerze: TA90110352/R.
(1994) Zmiana silnika na o numerze: SW680TA88040159.
(27.09.1994) Skreślony ze stanu MZK, sprzedany do KAPENA Słupsk. Sprzedany po zakupie nowych autobusów we wrześniu 1994 roku (Jelcze 120MM/1 (604-607)). Tam wyremontowany i sprzedany dalej. do PPKS Piaseczno.
(30.09.1994) Zgłoszono sprzedaż.
(1995) NG KAPENA. Nowy VIN: 1757/94.
(03.02.1995) Wyrejestrowany: do: WFC 0176.
40016 (A489) - PPKS Piaseczno, P.t. Otwock.

Rysunki tego autobusu można zobaczyć tu:
http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=2369

Zdjęcia

8 lutego 2001 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie, grodziowa rezerwa w stałym wówczas miejscu koczowania.
Autor: fafax


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: