Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Jelcz PR110U (Jelcz) Jelcz PR110/Jelcz PR110M (WSK Mielec SW680/164 137kW/186HP 11100cm3) (FPS Tczew S4-95(4))-110 [2-2-2] (1975-1983) | |
VIN | 1757/94 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1982 | |
Zezłomowany | ? | |
Właściciele | ||
1982 | 1989 | WPKM Zielona Góra |
1989 | 1991 | MPK Zielona Góra |
1991 | 1994 | MZK Zielona Góra |
1994 | 1995 | Kapena Włynkówko |
1995 | 1995 | PPKS Piaseczno |
1996 | 1996 | CoachEurope Warszawa |
1996 | 2001 | PKS Grodzisk Mazowiecki |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1982 | 1994 | ZGA 276G |
1995 | 1995 | WFC 0176 |
1995 | 1996 | WFC 0130 |
1996 | 1996 | WFD 0043 |
1996 | 2001 | WSJ 9240 |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1982 | 1989 | 324 / WPKM Zielona Góra |
1989 | 1991 | 324 / MPK Zielona Góra |
1991 | 1994 | 324 / MZK Zielona Góra |
1995 | 1995 | 40016 / PPKS Piaseczno |
1995 | 1995 | A489 / PPKS Piaseczno |
1996 | 1996 | A565 / CoachEurope Warszawa |
1996 | 2001 | 60005 / PKS Grodzisk Mazowiecki |
1996 | 2001 | A518 / PKS Grodzisk Mazowiecki |
Inne informacje | ||
(17.06.1982) Data pierwszej rejestracji. Autobus jeździł w: (1982-1983) PKM Zielona Góra. (1984-1989) WPKM Zielona Góra. (1989-1991) MPK Zielona Góra. (1991-1994) MZK Zielona Góra. W MZK Sp. z o.o. Zielona Góra nie jeździł. (30.06.1982) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: Polmozbyt Jelcz k/Oławy. VIN fabryczny: 4420. Przydział: (1982-1994) Zielona Góra. Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60. Dostawa jednego autobusu o numerze (324). Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: żółty-czerwony-żółty. Silnik nr: 018200007. Numery taborowe namalowane w kolorze żółtym z czarnym cieniem (na czarne numery namalowane żółte przesunięte kilkanaście milimetrów). (Ok. 1985) Autobus przemalowany w taki sam układ barw, ale bez przedniej ściany (barwy lekko ze zmienionym odcieniem, pomalowany bez połysku jakby farbą). (1989) Odbudowa autobusu w JZS Jelcz, zmiana silnika na o numerze: 127400004, to był czwarty autobus odbudowany w Jelczu. Pojechał na odbudowę razem z Jelczem: 322. Po odbudowie pomalowany w barwy fabryczne w kolorach: kremowy-czerwony-kremowy. Numery taborowe namalowano dużą czcionką w kolorze kremowym. (1992) Zmiana silnika na o numerze: 128400004. (1992) Zmiana silnika na o numerze: TA87030182. (1992) Zmiana silnika na o numerze: TA88010135/R. (1994) Zmiana numeru VIN na: 1967. (1994) Zmiana silnika na o numerze: TA90110352/R. (1994) Zmiana silnika na o numerze: SW680TA88040159. (27.09.1994) Skreślony ze stanu MZK, sprzedany do KAPENA Słupsk. Sprzedany po zakupie nowych autobusów we wrześniu 1994 roku (Jelcze 120MM/1 (604-607)). Tam wyremontowany i sprzedany dalej. do PPKS Piaseczno. (30.09.1994) Zgłoszono sprzedaż. (1995) NG KAPENA. Nowy VIN: 1757/94. (03.02.1995) Wyrejestrowany: do: WFC 0176. 40016 (A489) - PPKS Piaseczno, P.t. Otwock. Rysunki tego autobusu można zobaczyć tu: http://www.autobusownia.pl/categories.php?cat_id=2369 |