Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania ILD K 340C B6x2NB CNG #31

Detale

NazwaScania ILD K 340C B6x2NB CNG
(Scania) Scania K C B6x2*4NB/Scania Interlink LD NBA (Scania OC09 105 340 250kW/340HP 9291cm3 E6) (Scania GRS895R Opticruise(12)) [1-2-0, 1-1-1, 1-1-0] (2022-2023)
VINYS2K6X20001921922
Numer zabudowy424363
Wyprodukowany2022
Zezłomowany
Właściciele
20222023Scania Södertälje
2023Wiik & Ström Mustasaari
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20232023USW 15B
2023XSE-266
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
202331 / Wiik & Ström Mustasaari
Inne informacje
Prototype SPS

Dostawa/delivery: 05.2022

14.07.2023 SE
01.11.2023 FI

Zdjęcia

23 kwietnia 2022 - Słupsk, plac Scanii.

Zdjęcie czekało na odpowiedni moment, by je opublikować i w sumie ten moment właśnie nadszedł. Na fotografii pierwszy zmontowany Interlink LD nowej generacji w Słupsku, na dodatek w wersji 15-metrowej. Autobus odjechał na prototypownię do Södertälje miesiąc po wykonaniu tej fotki, a później był prezentowany w wielu miejscach. Co najciekawsze, producent go nie skasował, bowiem 1 listopada 2023 roku został wyrejestrowany i trafił ze Szwecji do Finlandii, a mianowicie do Wiik & Ström Mustasaari. Po prawej stronie najmniejszy pojazd, jaki powstał w SPS - 10,6-metrowa Citywide LF przeznaczona dla Deutsche Bahn Autokraft. Przewoźnik zamówił cztery takie kurduple.

Autor: Patryk
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: