Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz PR110M #151

Detale

NazwaJelcz PR110M
(Jelcz) (WSK Mielec SW680/78/1 136kW/185HP 11100cm3) (FPS Tczew S4-95(4)) 36/110 [2-2-2] (1983-1992)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany2003
Właściciele
19862003MKS Mielec
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19861997RZB 801S
19972003REM 9885
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19862003151 / MKS Mielec
Inne informacje
Na stan wpisany 19.07.1986, skreślony 05.12.2003

Zdjęcia

17 marca 1997 - Mielec, al. Niepodległości.
Autor: Nodzyk

wrzesień 1997 - Mielec - Centrum, al. Niepodległości. Z okazji 30 rocznicy wprowadzenia do eksploatacji autobusów Jelcz PR110 w MKS Mielec, rozpoczynam tym oto zacnym zdjęciem krótką serię zdjęć mieleckich peerek. Autorem jest Michał Śnieżek, któremu bardzo serdecznie dziękuję za udostępnienie archiwalnych zdjęć mieleckich "Berlietów". Historia autobusów z Jelcza – Laskowic rozpoczęła się w Mielcu w marcu 1980r. Wtedy do zajezdni przy ul. Moniuszki dotarł pierwszy wielkopojemny autobus Jelcz – Berliet PR110U. Pojazd wyróżniający się, między eksploatowanymi dotychczas Autosanami H9, nowoczesną jak na te czasy, kanciastą sylwetką otrzymał numer taborowy #99. Jedyny Jelcz cieszył oczy pracowników i pasażerów do czerwca, kiedy to do ciągle rozwijającego się Mielca dotarła partia kolejnych Jelczy PR110. Pojazdy otrzymały kolejne wolne numery taborowe tj. #103, #104 oraz #105. Autobusy z powodzeniem obsługiwały najbardziej oblegane kursy linii 4 kursującej z Rynku do bram WSK. Rok później do MKS w celu testów nowych rozwiązań technicznych przekazanych został 5 sztuk Jelczy PR110. Były to pojazdy zmodyfikowane przez WSK Mielec, gdzie mieściła się linia produkcyjna jednostek SW680/78/1 napędzających te autobusy. Pojazdy zostały ponumerowane poza kolejnością i otrzymały numery od #01 do #05. Wyróżniały się od swoich seryjnych braci min. „stojącą” wersją silnika lub innym rozmieszczeniem wlewów paliwa.
Autor: Pan Psiuk
edytor
Komentarze: 7

marzec 1998 - Mielec, Os. Lotników. Kolejny Berliet w zakładowym malowaniu.
Autor: Olek

9 września 2003 - Mielec, Al. Niepodległości, zjazd na ul. Kazimierza Jagiellończyka.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: