Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Duewag GT8NC-DU #1021

Detale

NazwaDuewag GT8NC-DU
(Duewag) /Duewag M/N [1-2/2/2] (1986-1993)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany
Modernizacje
Duewag GT10NC-DU
(Duewag) /Duewag M/N [1-2/2/2/2] (1996-1997)
Właściciele
1988DVG Duisburg
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19881021 / DVG Duisburg

Zdjęcia

29 września 2014 - Duisburg-Marxloh, Duisburger Straße. Ta dzielnica jest silnie opanowana przez imigrantów. Obce pochodzenie ma zresztą co trzeci mieszkaniec Duisburga. W duisburskich tramwajach jeżdżą agenci ochrony, a kontrole biletowe są niemal stałym elementem podróży.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

10 sierpnia 2021 - Duisburg, Wanheimer Straße. Przerobiony Duewag zbliża się do przystanku Marienhospital. Wczoraj internet obiegła wiadomość, że MPK Poznań rozważa kupno około 20 tramwajów typu R1.1 z Bonn lub właśnie tych nietypowych Helmutów (artykuł). O ile tramwaje z Bonn można uznać za dość nowoczesne, a pogłoski o ich sprzedaży do Poznania można było już od dłuższego czasu zauważyć w niemieckich społecznościach miłośników komunikacji miejskiej, to wiadomość o braniu pod uwagę tych drugich dość już niestety przestarzałych tramwajów z tylko jednym niskopodłogowym członem mocno mnie zaskoczyła. Mimo wszystko względem 105Na nawet to byłoby sporą poprawą.
Autor: Łukasz Łyszczak

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: