Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #1445

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN1038
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany2003
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19942003MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
?2003WXC 3908
1984?WAB 550C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198419941445 / MZK Warszawa
199420031445 / MZA Warszawa
Inne informacje
1445 Ikarus 260.04 1984 1038 WAB 550C WXC 3908 R6 15.05.1984 [R13] 1991 1995 † 06.2003

Zdjęcia

październik 2002 - Warszawa, pętla Nowe Bemowo. Oryginalna redutowa solówka po odbudowie w 1995 jest już znacząco nadgryziona czasem. Trafił jej się obsługowy wyskok na przegubową linie 507 od zawsze łączącej Bemowo z Dw. Centralnym. W 2006 r. ktoś wymyśli przedłużyć ją na Gocław, a w 2011, w momencie rozpoczęcia budowy kolejnego etapu II linii metra ktoś jeszcze mądrzejszy uzna, że takie połączenie jest już zbędne i skróci 507 do Centralnego ale od strony Gocławia i tak to trwa do dzisiaj.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: