Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #865

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN7008
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany1999
Modernizacje
1992Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19941999MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831999WAB 038C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831987865 / MZK Warszawa
198719949013 / MZK Warszawa
199419999013 / MZA Warszawa

Zdjęcia

7 sierpnia 1998 - Warszawa, zajezdnia Inflancka. Nauka jazdy trupiastym autobusem była najlepszym pierwszym zetknięciem z zawodem kierowcy i taborem, na jakim przyjdzie pracować 10h. Gdyby taka zachęta odbywała się w innych realiach rynkowych (np. jak dzisiaj) w Warszawie nie byłoby komu jeździć już 25 lat temu. Wtedy niestety dla dużej ilości siły pracującej zaakceptowanie takiego stanu było koniecznością.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: