Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #423

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN0980
Numer zabudowy
Wyprodukowany1984
Zezłomowany1998
Właściciele
19841994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
?1998WUD 7693
1984?WAB 468C
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19841994423 / MZK Warszawa
19941998423 / MZA Warszawa

Zdjęcia

19 czerwca 1997 - Warszawa, ul. Ciszewskiego. Linia 305 była chyba pierwszym eksperymentem tworzenia linii dzielnicowych. Po pierwszych analizach przekształcona w efemerydę łączącą Ursynów, Służewiec będący częściowo w granicach dzielnicy Ursynów ze Służewcem północnym będącym już po stronie Mokotowa do Metra Wilanowska. Kursowała rzadko i woziła powietrze, po kolejnych zmianach racjonalizatorskich przekształciła się w 165 obecnie obsługującą Służewiec. Sam wóz był ciężko uchwytny za dnia, głównie wyjeżdżał na noce.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: