Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000 #6851

Detale

NazwaVolvo B10LA-52 CNG / Säffle 5000
(Säffle) Volvo B10LA/Säffle 5000
VINYV3R5E416YA001802
Numer zabudowy
Wyprodukowany2000
Zezłomowany
Właściciele
20002006Swebus Solna
20062011Arriva Stockholm
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20002011RRD 190
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200020064851 / Swebus Solna
200620116851 / Arriva Stockholm
Inne informacje
Ilość miejsc: 97 Moc silnika: 206kW, napęd CNG (8 zbiorników po 205 litrów każdy, 200 bar). Autobus będąc zarejestrowanym w Helsingborgu jeździł w Malmö.

Zdjęcia

5 kwietnia 2007 - Malmö/Bunkeflo by, Sivåkersvägen. Jedna z nowych ulic powstałych w okolicy wioski Bunkeflo w związku z budową Citytunelu i za jakiś czas całkiem nowej dzielnicy dla Duńczyków.
Autor: Cyklisten
edytor
28 sierpnia 2008 - Malmö, Centralen.
Autor: Mattias Möller

Komentarze: 1

13 stycznia 2011 - Malmö, Hyllie Boulevard. 12 grudnia oddano do użytku tunel kolejowy pod miastem oraz dwie (a w zasadzie trzy) nowe stacje kolejowe. Hyllie to jedyna stacja naziemna - chociaż nie do końca, bo nad nią mieści się ten właśnie "terminal" autobusowy. W celu zapewnienia dojazdu do stacji przedłużono linię 6, zmieniono trasę linii 5 i 33. Z linii regionalnych są do wyboru 170 (do Lundu), 300 (do Falsterbo) i nowa 346 (do Trelleborga). W ten sposób osoby dojeżdżające z południa mogą przesiąść się na pociąg zamiast tłuc się autobusem do centrum.
Autor: Cyklisten
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: