Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #864

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.3346.85
Numer zabudowy
Wyprodukowany1985
Zezłomowany2007
Właściciele
19851994MZK Warszawa
19942007MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19852002WAB 742C
20022007WI 64478
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19851991132 / MZK Warszawa
19911994864 / MZK Warszawa
19941996864 / MZA Warszawa
199620039 / MZA Warszawa
20032007626 / MZA Warszawa
Inne informacje
864-III [R12 & R5]; 9-II [R5 & R11]; 626-II [R11]

Zdjęcia

październik 1994 - Warszawa, ul. Waryńskiego. Linia 406 kursowała wówczas na trasie Chomiczówka-Kierbedzia.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

listopad 1994 - Warszawa, ul. Mickiewicza. Na tym zdjęciu widać ciekawą zaszłość z czasów sprzed wydłużenia ulicy Mickiewicza na północ (co nastąpiło jakieś 4 lata wcześniej). Linia 185 jadąc w kierunku placu Wilsona nie stawała na przystanku Marymont 01, bowiem miała przed skrzyżowaniem w obu kierunkach przystanek Drohicka na długo zanim skrzyżowanie rozwinęło się do obecnej postaci. W widocznej zatoce stawało tylko 514 jadące prosto od Osiedla Potok. Takich niuansów było kiedyś całkiem sporo (ze skrajnościami typu Trakt Królewski, gdzie linie zatrzymywały się na kolejnych przystankach na przemian, i to też nie wszystkie), ale w ramach czynienia komunikacji bardziej przyjazną uznano, że autobus powinien się zatrzymywać wszędzie, gdzie się tylko da.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 2

lipiec 1995 - Warszawa, ul. Emilii Plater.
Autor: Nodzyk

15 lipca 1998 - Warszawa, Al. Jerozolimskie. Ikarus podjeżdża na przystanek Centrum. Wóz wpisany na stan w sylwestra 1985 należał do partii pomarańczek, pierwotnie z numerem 132 na zajezdni Inflancka. W 1991 trafił do Piaseczna jako nr 864 by w 1994 wrócić na Inflancką. Szkoda, że po odbudowie zamiast dostać pierwotny numer dostał pierwszy wolny - 9. Żywot skończył na Kleszczowej jako 626. Po prawej mocno wiekowy "przemytnik".
Autor: Kelly
newser
2 maja 2001 - Warszawa, pl. Bankowy
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 4

24 lipca 2001 - Warszawa, ul. Krasińskiego.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

7 lutego 2002 - Warszawa, ul. Rzeczna.
Autor: ET22-1008

10 maja 2003 - Warszawa, ZEA R-5 "Inflancka".
Autor: zadzior

Komentarze: 1

18 listopada 2004 - Warszawa, ul. Powstańców Ślaskich. Tego Ikarusa można też często spotkać na 384. Ex. 9 ex. 864 ex. 132. Troche dużo tych ex-ów co nie ??
Autor: Spawacz

Komentarze: 6

8 marca 2006 - Warszawa, pętla Improwizacji.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
12 października 2006 - Warszawa, ul. Płaskowickiej - pętla "Natolin Płn.".
Autor: ZaciszaniN

8 stycznia 2007 - Warszawa, ul.Klaudyny.
Autor: Piotrek_2274

15 lutego 2007 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie. Jeszcze na początku roku było trochę solówek o numerach bocznych rozpoczynających się od 6xx. Jeszcze niedawno zostały dwie o numerze o 5 i o 10 niższym od prezentowanego na zdjęciu. Obecnie jest tylko 621 a i jego czas już po mału się kończy.
Autor: Plesim

13 marca 2007 - Warszawa, ul.Gdańska.
Autor: Piotrek_2274

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: