Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Škoda 9TrH27 #86

Detale

NazwaŠkoda 9TrH27
(Škoda) (Škoda 2 AL 2943 rN 115kW/156HP) 24/70 [2-2-2 or 2-0-2] (1979-1981)
VIN7533
Numer zabudowy
Wyprodukowany1980
Zezłomowany2015
Właściciele
19802015РЕАТ Рівне
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1980201586 / РЕАТ Рівне

Zdjęcia

24 grudnia 2007 - Równe, ul. Soborna. Škoda na przystanku pod Uniwermagiem.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
11 stycznia 2009 - Równe, ul. Sahajdacznego.
Autor: franekg

11 stycznia 2009 - Równe, Jana z Kolna rówieńskiej sieci trolejbusowej, czyli pętla Stadion Żużlowy. Dziewiątka. Ale nie byle jaka, bo wiśniowa. A o takiej jest piosenka. Вишнёвая Девятка :)
Autor: franekg

2 czerwca 2010 - Rivne. Soborna str. Route №1
Autor: TFA

15 lipca 2014 - Równe, ul. Dubeńska, pętla Bojarka. Dla mnie to niesamowite że w 2014 r. można zobaczyć taki trolejbus 9Tr, wejść do środka, przejechać się. Z Warszawy wycofano je przecież 41 lat temu, w 1973 r., a z Lublina 34 lata temu - w 1980 r. Tutaj wtedy dostarczano jeszcze nowe pojazdy tego typu.
Autor: Jacek Pudło
edytor
15 lipca 2014 - Równe, ul. Dubeńska, pętla Bojarka. Dopiero na zdjęciu z bliska widać, jaki był wówczas stan tych pojazdów. Wóz 086 skasowano w 2015 r. Jeśli chodzi o stan wozu, przede wszystkim oryginalna karoseria, w ostatnich latach na pewno nie demontowana do naprawy głównej, pokryta jest licznymi warstwami farby i szpachli. Szpachla jak i farba pęka i odłazi od karoserii. Stara, licząca wiele lat uszczelka szyby przedniej jest spękana i sparciała. Zderzak i maska po kolizjach były wiele lat wyklepywane młotkiem, przez co wyglądają jak solidnie potłuczone. Na harmonijce drzwi widoczne dorobione osłony. Fabrycznie w tych wozach brakowało zabezpieczenia między płatami drzwi. Znam co najmniej jeden przypadek wynikłego z tłoku nieodwracalnego przycięcia palca u pasażera. To musiało boleć.
Autor: Jacek Pudło
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM

Maintenance Break

Man on the way/


In order to ensure an uninterrupted service environment, We are carrying out maintenance operations on its online services, including some changes, updates and service functions! We aim to minimize any disturbances resulting from the maintenance. Please check back here soon!

We look forward to your next check-in!