Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Jelcz PR110U (Jelcz) Jelcz PR110/Jelcz PR110M (WSK Mielec SW680/164 137kW/186HP 11100cm3) (FPS Tczew S4-95(4))-110 [2-2-2] (1975-1983) | |
VIN | 5045 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1983 | |
Zezłomowany | ? | |
Właściciele | ||
1983 | 1989 | WPKM Zielona Góra |
1989 | 1989 | MPK Zielona Góra |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1983 | 1989 | ZGA 015U |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1983 | 1989 | 351 / WPKM Zielona Góra |
1989 | 1989 | 351 / MPK Zielona Góra |
Inne informacje | ||
(15.02.1983) Data pierwszej rejestracji. Autobus jeździł w: (1983-1983) PKM Zielona Góra. (1984-1989) WPKM Zielona Góra. (1989-1989) MPK Zielona Góra. (14.02.1983) Przyjęty na stan: PKM Zielona Góra. Przybył z: JZS Jelcz k/Oławy. Przydział: (1983-1989) Zielona Góra. Autobus miejski, wyposażony w 4 biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z4-S60. Dostawa autobusów o numerach (347-351). Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: dach kremowy/szyby i pas pod oknami brązowy/środek kremowy/pas dolny brązowy, przód cały brązowy. Numer silnika: 018300007. Numery taborowe namalowane w kolorze kremowym. (Ok. 1986) Autobus przemalowany w takie same barwy ale środek zamiast kremowego kolor przypominał żółty jak majonez, wyglądał jakby pomalowano go farbą bez połysku, a nie lakierem. (10.1989) Wycofany z eksploatacji po dostawie nowych autobusów, przyjętych na stan MPK: 29.08.1989, Jelcze M11 o numerach (486-490) i autobusów, przyjętych na stan MPK: 01.09.1989, Jelcze M11 o numerach (491 i 492). (08.11.1989) Skreślony ze stanu MPK Zielona Góra, sprzedany do: KPNA w Słupsku, tam prawdopodobnie został przebudowany na trolejbus, lub skasowany. |