Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
Książka wydana w Budapeszcie w 2006 roku w limitowanym nakładzie 2000 egzemplarzy.
Zdjęcia
Znaleziono: 10, 0
1951 - Budapeszt. Żebym znał węgierski to bym coś więcej napisał. A całej strony nie chce mi się przepisywać do translatora :)Budapeszt. Żebym znał węgierski to bym coś więcej napisał. A całej strony nie chce mi się przepisywać do translatora :) Autor: ikarus
Komentarze: 3
1951 - Budapeszt. Prototyp, którym Ikarus wszedł w lata pięćdziesiąte. W latach 1951-9 wyprodukowano w sumie 1892 egzemplarze tego modelu, z czego np. 334 trafiły do Chin, a 256 do Polski. Silnik Csepel D-613 o pojemności 7990 cm3.Budapeszt. Prototyp, którym Ikarus wszedł w lata pięćdziesiąte. W latach 1951-9 wyprodukowano w sumie 1892 egzemplarze tego modelu, z czego np. 334 trafiły do Chin, a 256 do Polski. Silnik Csepel D-613 o pojemności 7990 cm3. Autor: ikarus
1952 - Budapeszt. W latach 1952 - 1956 wyprodukowano 157 egzemplarzy tego modelu, tylko na rynek wewnętrzny.Budapeszt. W latach 1952 - 1956 wyprodukowano 157 egzemplarzy tego modelu, tylko na rynek wewnętrzny. Autor: ikarus
1953 - Data i miejsce wykonania zdjęcia nieznane. Przyczepka do I60 :)Data i miejsce wykonania zdjęcia nieznane. Przyczepka do I60 :) Autor: ikarus
Komentarze: 3
1953 - Ikarus 601 to międzymiastowy pojazd produkowany w latach 1953-7. W sumie naklepali 850 sztuk, z czego 2/3 trafiło do NRD. Reszta do Węgier, Chin, Czechosłowacji, Grecji, Jugosławii i Albanii.Ikarus 601 to międzymiastowy pojazd produkowany w latach 1953-7. W sumie naklepali 850 sztuk, z czego 2/3 trafiło do NRD. Reszta do Węgier, Chin, Czechosłowacji, Grecji, Jugosławii i Albanii. Autor: ikarus
1953 - W latach 1956 - 1959 wyprodukowano 927 sztuk Ikarusów 602, z czego między innymi 100 sztuk trafiło do Polski, 2 do Gwinei, a 1 do Iranu :) W latach 1956 - 1959 wyprodukowano 927 sztuk Ikarusów 602, z czego między innymi 100 sztuk trafiło do Polski, 2 do Gwinei, a 1 do Iranu :) Autor: ikarus
Komentarze: 1
1953 - Ikarus 602 różnił się od 601 chyba tylko drzwiami :)Ikarus 602 różnił się od 601 chyba tylko drzwiami :) Autor: ikarus
Komentarze: 1
1978 - San Francisco, Broadway St / Steiner St. Najpeweniej jest to prototyp Ikarusa 286 na testach w mieście kwiatów, ale pewność będę miał jak się podszkolę w języku etelek-metelek :)San Francisco, Broadway St / Steiner St. Najpeweniej jest to prototyp Ikarusa 286 na testach w mieście kwiatów, ale pewność będę miał jak się podszkolę w języku etelek-metelek :) Autor: ikarus
Komentarze: 21
1978 - Addis Abeba, ktoś kojarzy miejscówkę? :P Stołeczny przewoźnik etiopski zakupił w latach 1975-8 w sumie 106 sztuk tego modelu. Wyposażony był w silnik MAN D2356. Przegubowców nie stwierdzono :) Co ciekawe, stolica Etiopii nie jest wcale jakimś zadupiem - pod koniec lat '90 ichnia KM władała 93 liniami autobusowymi, 1400 przystankami nań, zaś obsługiwały je 3 zajezdnie.Addis Abeba, ktoś kojarzy miejscówkę? :P Stołeczny przewoźnik etiopski zakupił w latach 1975-8 w sumie 106 sztuk tego modelu. Wyposażony był w silnik MAN D2356. Przegubowców nie stwierdzono :) Co ciekawe, stolica Etiopii nie jest wcale jakimś zadupiem - pod koniec lat '90 ichnia KM władała 93 liniami autobusowymi, 1400 przystankami nań, zaś obsługiwały je 3 zajezdnie. Autor: ikarus
Komentarze: 5
1992 - Kuwejt. Jeden ze 100 egzemplarzy Ikarusa 216 (produkowany w latach 1985-93). Wersja .02 napędzana była silnikiem DAF LT 160. Jedynymi odbiorcami były Kuwejt i ZEA. Przy okazji premiera modelu i państwa na TWB :)Kuwejt. Jeden ze 100 egzemplarzy Ikarusa 216 (produkowany w latach 1985-93). Wersja .02 napędzana była silnikiem DAF LT 160. Jedynymi odbiorcami były Kuwejt i ZEA. Przy okazji premiera modelu i państwa na TWB :) Autor: ikarus