Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

関西電力株式会社 [Kansai Denryoku Kabushiki-gaisha]/

Mitsubishi Fuso / Osaka Sharyo Kogyo Type 300 #301

5 maja 2015 - Kurobe (Japonia). Trolejbus Kanden uruchomiono w 1964 roku wykorzystując tunel wydrążony na potrzeby budowy zapory Kurobe. System należy do wielkiej kompanii energetycznej KEPCO, właściciela zapory i elektrowni. Jak donosi internet trolejbusy podlegają w Japonii przepisom kolejowym, przez co KEPCO jest formalnie przewoźnikiem kolejowym, w dodatku z najwyższym kapitałem akcyjnym ze wszystkich spółek.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

Mitsubishi Fuso / Osaka Sharyo Kogyo Type 300 #302

5 maja 2015 - Ōgizawa (Japonia). W odróżnieniu od trolejbusu w Murode tutaj dolna stacja (1433 m npm) zlokalizowana jest na powierzchni terenu.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

5 maja 2015 - Kurobe (Japonia). Tunel w Kurobe liczy 6,1 km. Podobnie jak w Murode trolejbusy jadą w konwoju i w połowie długości mijają się z tymi powracającymi.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

5 maja 2015 - Kurobe (Japonia). VIII etap przeprawy przez góry to kolejny podziemny trolejbus.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 2

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: