Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

広島バス株式会社 [Hiroshima Bus Kabushiki-gaisha]/

Isuzu QDG-LV290N1 Erga Non-Step #195

14 lutego 2019 - Hiroszima, Naka-ku, Ebisuchō (広島県広島市中区恵美須町).
21-2: 広島駅 (Hiroshima-eki) → 広島港 (Hiroshima-minato)
Dla uzupełnienia, podstawowa wersja 21 na zachodniej połowie trasy. Tabliczka 八丁堀 Hatchōbori za szybą nie oznacza wariantu - wszystkie kursy 21 zaliczają rzeczone skrzyżowanie - lecz pewnie służy za informację, że to połączenie akurat zalicza ten ważny węzeł przesiadkowy.

Autor: TranslatorPS

Isuzu QDG-LV290N1 Erga Non-Step #240

14 lutego 2019 - Hiroszima, Inari-ōhashi (広島県広島市稲荷大橋).
25: 広島駅 (Hiroshima-eki) → 井口車庫 (Inokuchi-shako)
Jeśli wierzyć japońskiej Wikipedii, część taboru tego przewoźnika to pojazdy używane zakupione od przewoźników rejonu stołecznego. Widoczna na zdjęciu Erga do tych może i nie należy - została zakupiona fabrycznie nowa - ale zastanawia poniekąd, dlaczego przewoźnik z Hiroszimy nie szukał zastrzyków taboru bliżej siebie, na przykład w rejonie Keihanshin (dla przypomnienia, Kioto-Osaka-Kobe). Z drugiej strony w rejonie stołecznym wymiana taboru mam wrażenie idzie nieco szybciej, niż w pozostałych rejonach kraju, choć parcia na uniskopodłogowienie przewozów wielkiego ogólnie w Japonii nie ma.
Nawiasem, skoro o niskopodłogowości mowa, linia 25 jest jedyną przewoźnika, na której w rozkładach są zaznaczone kursy planowo obsługiwane taborem przystępnym dla osób niepełnosprawnych - coś co również w Japonii jest zauważalnie rzadkie.

Autor: TranslatorPS

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: