Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się

Nieznany właściciel/

Bristol RELL #1644

12 maja 2013 - Burnham Beeches
Pulpit zabytkowego Bristola.

Autor: Me

12 maja 2013 - Burnham Beeches,
Zabytkowy Bristol RELL6G (6 oznacza tu ilość cylindrów silnika, a G silnik Gardnera) z nadwoziem wykonanym przez Eastern Coach Works na fotostopie w lesie Burnham Beeches jako historyczna linia 442. Ogółem przez 20 lat produkcji od 1962 do 1982 roku, wyprodukowano 4629 sztuk tego modelu w różnych wariantach długości i nadwozi przez co przypisuje mu się miano najbardziej popularnego tylnosilnikowego brytyjskiego autobusu pierwszej generacji.

Specyfiką brytyjskich klubów miłośników komunikacji jest organizowanie co jakiś czas zlotów w różnych miastach tzw. running day lub bus rally, które przeważnie odbywają się w weekendy w okresie wiosenno-letnim. Z tej okazji spotykają się właściciele zabytkowych autobusów których w UK jest naprawdę sporo i przez cały dzień obsługują historyczne trasy w danym mieście i okolicach taborem sprzed lat. Sprawę ułatwia fakt, że posiadacze prawa jazdy wydanego przed 1997 rokiem mogą bez problemu prowadzić pojazd ważący do 8 ton, więc kierowanie autobusem nie sprawia problemów natury prawnej nawet tym którzy nie posiadają prawa jazdy na autobus. Przejazdy autobusami są otwarte dla publiczności i są darmowe, jednak programy zawierające dokładne rozkłady jazdy są rozprowadzane za drobną opłatą która pomaga pokryć koszt organizacji imprezy. Przepraszam jeżeli namieszałem coś przy tworzeniu tego pojazdu w bazie, ale zwyczajnie nie robiłem tego wcześniej.

Autor: Me

Komentarze: 8

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: