Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Słynna B-tka, która jest połączeniem Lotniska z Centrum. I wszystko by było ok, gdyby nie jedna rzecz. Czemu B nie staje w okolicy skrzyzowania Slowackiego-Gnrunwaldzka? Przeciez jest przestanek Dekerta na którym zatrzymują się 127 i 199. Chyba nie byłoby problemem dołączyć tam jeszcze B-tkę.
No może akurat B można zwolnic od obwiązku zajazdu na PKP, ale 127 i 199 jak najbardziej powinny tam jechac, no chyba, ze ktoś pomyśli i 622 przerobi na linie codzienną.
B tak samo by mogła zrobić zajazd pod dworzec. A istnienie 622 to strata wozokm. Frekwencja to przeważnie kierowca+powietrze i ew. 2-3 osoby.
Na dobrą sprawe to racja, i tak jej "pospieszność" jest umowna. Problem pojawia sie z przystankiem w drugą strone, ale tam w sumie można wsiąść pod koszarami. Tak a propos to wszystkie autobusy przejeżdzające przez wrzeszcz powinny jechać przez dworzec tj. B, 127,199 a nie odstawiać kombinacje.
622 ma ciekawą trase, jednak rozkład jazdy przyczynia się do tak niskiej frekwencji. Ludzie wolą pojechać do Oliwy na 122 niż czekać na ten. Choć możliwe, że 199 i 622 się troche zapełnią przez remont torowiska. W końcu wygodniejsze to i szybsze niż ten koszmarny T6.