Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Jaki jest sens puszczania niskopodłogowców na brygadę szczytową, do tego takiej linii jak 164?
Powiem, ze nierzadko jest MAN na 164.
Wiem, codziennie planowo jedna brygada jest niskopodłogowa. Nie lepiej byłoby wykorzystywać te pojazdy na zadaniach całodziennych?
Ta linia to jest taka sama mega porażka jak 156. Pare osób na krzyż tym jedzie zawsze. A z wozami jest tak, że są takie które są na całodziennych i są takie które są tylko na dodatkach.
rafi, akurat mylisz sie:) zaden niski nie ma przypisania do dodatkow,zawsze jest to wóz " z łapanki" , idzie ten ktory jest wolny .
Nie tylko w Opolu kołpaki gubią!! Fajne malowanie.
A czy ja gdzieś pisałem, że niskie :P
Ze 156 nie jest tak źle, parę osób zawsze nim jeździ, poza tym nie ma planowych niskopodłogowych (chociaż nieraz się zdarza. Moim zdaniem lepiej jednak dla 156 byłoby, gdyby miała rozkład dostosowany do 183, z którą się na większości trasy pokrywa.
Sory, ostatnio widziałem wspaniałą frekwencje w 156 - 3 os. plus kierowca i to po ruszeniu z przystanku przy kerfurze. Ciekawe ile z nich wysiadło na morenie....
Nie pisałem, że frekwencja jest wspaniała, tylko że "parę osób jeździ". Fakt, nieraz jest to niewielka ilość, ale to dlatego, że 156 jest zazwyczaj 2 minuty po 183. Gdyby to zmienić, byłoby z tą linią nieźle
Stan z dzisiaj:4 os w tym 2 kierowców ;P