Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Czyżby Gdańsk wracał do spuszczonych pantografów w drugich wagonach?
Wypowiedź pana Herbatnika pod innym zdjęciem:
"Oooo, pulpit ala bocianek, być może autorski od Woltana. Całkiem ładnie się prezentuje w gopowskich żelazkach. Ale z szafą trochę nie pomyśleli. Robiąc OT i chcą mieć dostęp do elektryki będą musieli zdemonować fotel w kabinie. / Bebechy to standardowe wózki ze szczękami, silniki asynchroniczne, jeden falownik na silnik, wyświetlacz LCD w kabinie motorniczego (komputer pokładowy), klimatyzacja, układ wagonów silnik plus doczepa, rzeźnia w wagonach, sterowanie zadajnikiem, przetwornice statyczne, ogrzewanie nawiewne w sile czterech sztuk nagrzewnic na wagon."
Na Pan to tak urzędowo. Na phototrans.eu raczej per Ty. Poza tym jaki to ze mnie Pan jeśli podpisuję się pseudonimem? // Gdańsk nie wraca do jazdy na 1. ptg w stopiątkach. Może jazda na 1. ptg jest wygodniejsza dla techników z Eniki na testach?
Czyżby nie będzie posiadał wyświetlacza z przodu ?
Na zdjęciu nie posiada, ale docelowo będzie, tj kasowniki i monitoring.
Czy ja widzę tam dwurzędowe siedzenia?
Jak rozumieć określenie"rzeżnia w wagonach" ???
@Lux: Chyba nie
@UIC60: rzeźnia - brak foteli w środkowej części wagonu -> miejsce na wózek
Nie ma dwurzędowych siedzień. Kiedyś temat przerabiany czego efektem jest decyzja odmowna co do siedzeń dwurzędowych (były takie pomysły w dobie NG stopiątek w latach 90.). Gdańskie potoki pasażerskie w T są za duże na dwurzędowe siedzenia w 105N (np. Stogi czy Wrzeszcz w szczycie). W całym składzie 1405+1406 są jednorzędowe siedzenia z miejscem na wózek w środkowej części wagonu (właśnie tzw. rzeźnia).
@Rafał: Niestety przedmówca się mylił, skład 1405+1406 będzie śmigał zmostkowany Ciekawe jakie problemy to przyniesie obsłudze za 3 godziny debiut lini0wy