Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Robi swoje znaczy, psuje się ?. I to tylko te po modertransie się sypią czy oryginalne też ? :P.
Codziennie ma miejsce kilka zatrzymań robionych przez dortmundy, te zmodernizowane tez.
No niestety wychodzi na to, że N8C jest delikatniejszy od 105Na i młotkiem nie naprawi się go :P tak jak niskaczy...
Kurcze, uwielbiam Twoje komentarze, aoe11ao, wiesz? Przy pozycjach najczęstszych usterek: wybijanie elektroniki członu, problem z zieloną linią, problem z parą drzwi czy hydrogerety hamulców postojowych dochodzi jeszcze specjalistyczna pozycja: awaria delikatności. Więcej zabezpieczeń i elektroniki to więcej wymagań dla inftrastruktury torowiska jak i sieci górnej (to nie jest już takie oczywiste, nie?), a zwłaszcza wartości napięcia w sieci. Pancerny Orzeł był i jest na to nieczuły (bardzo duża tolerancja torowisk jak i napięcia, świetny obwód Woltana na tyrystorach GTO) ale już Sokół był i jest bardzo chimeryczny od samego początku a falowniki izolowały się na pęczki przez lata (dziesiątki zdarzeń) ale tego nie było widać (ledwo 4x NGd99). Helmutów będzie o 42 szt. więcej niż Sokołów i ich zdarzenia są przez to bardziej widoczne, a i wiek też nie pozostaje bez znaczenia. Ale specjalist mówi: "delikatnyj tramvaj" i koniec dyskusji. Dyskutować można do rana, ale to, że helmut jest delikatniejszy od 105Na, to się nie zgodzę. Gdyby 1323+1324 przyłożył w jakąś oporową stopiątkę po Łodzi to dojechałby nie do końca zwisu tylnego ale zatrzymałby się zapewne na czopie skrętu, jak w 2008 w TW Warszawa.
Jaki nr tego popsutego?
Co on ma z lusterkiem?