Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
wygodne jak jest mało ludzi w środku, przy tłoku robi się już mało ciekawie niestety.
Ciche? Chyba nie słyszałeś ich na ostrych zakrętach...
Za to niestety są bardzo awaryjne
Awaryjne, ponieważ ZKM nie radzi sobie z ich utrzymaniem.
To już swoją drogą...
Początkowo nie zachwycała, później jakość urosła z wagonu na wagon i teraz jest naprawdę nieźle.
Czy w najnowszych modernizacjach drzwi w środkowym członie już domykają się do końca czy nadal są problemy z szczelinami i kiepską ich kalibracją?
Siedzenia to plastik z naciągniętym materiałem, co by ładnie wyglądało.
@marek: Drzwi w środkowych członach, zwłaszcza te po stronie lewej (nieużywanej) nie dolegają - są straszne szczeliny.
Dziś podczas kursu na linii 2 - godzina bodajże przed 18:58 z Obr. Wybrzeża (kierunek Centrum), wagon 1135 i niesprawne środkowe drzwi na niektórych przystankach. Raz chodzą, raz nie. Akurat ja musiałem biec do innych, bo bym nie wysiadł.
Środkowy człon to nowe drzwi. DSW21 stosowało w członach wysokich dwa rodzaje przycisków na zewnątrz (wewnątrz klasyczna kaseta z wciskanym guzikiem, więc bezproblemowe): tzw. miękkie (tylko dotykasz, nieważne gdzie, przycisk pojemnościowy) lub tzw. twarde (znany w Polsce: plastykowa obwódka z kolistym środkiem, który trzeba nacisnąć i słychać wyczuwalny opór, kliknięcie, podświetlany diodami, podobnie jak miękki). I tu wchodzi człon niski. Nie wiedzieć czemu MT Poznań uparł się stosować przyciski miękkie (bez części ruchomej), z czujnikiem TYLKO w środku całego przycisku. Jednym słowem: po załączeniu programu musisz przyłożyć palec DOKŁADNE w środku przycisku, na samym czujniku. Inaczej: biegasz do innych. Duperel, ale ZKM nie zmienia a MT wali wciąż to samo.