Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Najlepsze byłyby okna przesuwne, skoro to ma jeszcze jeździć parę lat. W których miejscach naprawiali kratownicę? Co to jest mandżur?
widze że standardowo tylko dół malowali - poniżej okien a co do okien z N4016, to nie pasują, a przycinanie, hm, wątpie żeby to wypaliło
Ostatnio którymś z tych jechałem, to przez dziury od rudego w podłodze było jezdnię widać.
Tez macie problemu że brak klimy i trzecich drzwi,cieszcie sie macie okazje jezdzic takimi bo ani MAN ani SOLARIS tyle nie wytrzymają co te. Przebiegi maja ponad 2.000.000
No w 2 mln nie uwierzę, ale przy dobrych wiatrach niektóre mogą mieć ponad 1 600 000. Rachunek jest prosty: max 100 tys. rocznie (jeśli nie ma awarii, kolizji itd. i jeździ na całodziennych, ktróre mają koło 300km/dzień).
Odkąd są już Solarisy, to rzadko który robi pełną brygadę, przeważnie dodatki i nocki. Są trwałe i jeździ się nimi(kierowcy) całkiem fajnie. Dlatego, aby je uatrakcyjnić trzeba , oprócz odbudowy wprowadzać innowacje, tylko, że z tym, u ludzi ze średnią wieku blisko 60 jest bardzo trudno
one mają grubo ponad milion na liczniku, toć Neoplany z 1997 roku mają średnio jakoś 1,2-1,3 mln, a mercki są z 1994 roku a jezdziły intensywnie