Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
A powód wycofania 1324 z ruchu ?
Ten skład też stał i stał, a jednak wyjechał.
Nie rozumiem działań ZKM - są to jedne z najlepszych 105Na na stanie, a nie jest w ogóle brane pod uwagę ich przywrócenie do ruchu. 1274 podobno na części poszedł, a przecież mogliby zrobić skład 1323+1274 - i byłby to jeden z najlepszych w całym ZKM
A czy w 2011 czy raczej 2012 będzie wycofanie 105Na w Gdańsku ?
@Jacek kurde palnij sobie w łeb, ile razy jeszcze to pytanie się pojawi tutaj? Ani w 2011 ani w 2012. Masz wystarczającą ilość nowych wozów?
a ten wyświetlacz to co taki dziwny tak w ogole, to w 1001 i 1003 zmienila się czcionka na wyświetlaczach... prawdopodobnie użyto przejściówki ze sterownika mobitec-->R&G
@Jacek: Jak widzisz na powyższym zdjęciu, 1324 jest w ruchu
@pproniuk: Czas 105tek przeminął. Lecz kolejne dostawy nowego taboru nie zmieniły póki co pewnych tradycji pocięcie #1323 na pewno pociągnie za sobą #1274, w pełni sprawny wagon (kiedyś
@Jacek: ZKM chciałby pożegnać 105tki w tym roku, czy to się uda? Czas pokaże :]
@KJ: Nie wiem czy przypadkiem w tym wozie także nie założyli R&G
Łukasz: skoro tyle dostaw "nówek", to po co reanimować skład, który przecież przestał tyle czasu od wypadku? Równie dobrze mogli pociąć wszystkie 3. Pojawia się odmalowana 105tka, a Citadis z 114Na dalej stoją.
Kolega Jacku - przestań w końcu spamować, bo naprawdę zaczyna być to denerwujące... /kl
Oczywiście najlepiej pociąć wszystko od razu, to nic że nie ma czym jeździć Są inne wozy które bardziej zasługują na kasację niż #1236. Wagony NGd99 i 114Na to czarne owce ZKMu. Najlepiej byłoby ich nie mieć