Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
No i dodatkowe wzkm na contibusach. Inna sprawa, że ZKM nie musi na dobrą sprawę mieć z tego nic - jego właścicielem jest miasto, które ma pewne zobowiązania wobec sponsorów i UEFA, które spełnić trzeba.
Powinni ich zobowiązać kontraktem do mycia felg z tymi pięknymi oponami Chociaż, jak dotąd, trzeba przyznać, że jeżdżą z czystymi
No jakby nie było 20 000 zł zaoszczędzone no i + za wzkm
Ale kosztem pasażerów, kosztem renomy, kosztem złamania obowiązujących standardów. Tego typu reklamy absolutnie nie powinny być dopuszczane do realizacji. Jeśli jakiś czas temu przyjęto racjonalne i bardzo postępowe ograniczenia w umieszczaniu reklam na środkach komunikacji miejskiej, powinno się do nich bezwzględnie stosować bez żadnych odstępstw. W żadnym wypadku nie należy niczego przyklejać na oknach autobusów, zostały one zaprojektowane po to, by pasażerowie mogli przez nie wyglądać. Tymczasem w tak oklejonym pojeździe panuje nieprzyjemny półmrok, w czasie deszczu przez zaklejoną szybę nic nie widać.
Osobną kwestią jest estetyka, system identyfikacji wizualnej środków komunikacji miejskiej. W tej kwestii w Gdańsku udało się wiele osiągnąć. Tabor komunikacji miejskiej wygląda względnie jednolicie. Od wszystkich przewoźników wymaga się tego samego, estetycznego malowania. Nie powinno się tej spójności zaburzać! Tak samo nie powinno być zgody na oklejanie tramwajów reklamami "non profit".
Swoją drogą, Continental jeśli odczuwa potrzebę organizacji transportu dla kibiców mógł pozyskać autobusy we własnym zakresie. Komunikacja taka nie powinna odbywać się kosztem mieszkańców Gdańska. Po pierwsze, w czasie mistrzostw na zwykłe linie nie wyjedzie 10 najnowszych autobusów, po drugie przed mistrzostwami te pojazdy wprawdzie wyjeżdżają, ale nie spełniają standardów, jakie przyjęto
zgadzam się że ten autobus jest szpetny