Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nie dałoby rady podciągnąć homologację pod warszawskie wozy? Tylko dlatego, że jest inny przód to trzeba homologować od nowa?
Nie wiem czy tam chodzi o homologację akurat, tajemnicą poliszynela jest to, że wóz ten przyszedł od producenta nie do końca kompletny.
Nie śledziłem przetargu na 128NG ale, jeśli nic się nie zmieniło względem W-wy, gdańskie PESY mają wszystkie wózki z hamulcem postojowym pasywnym ze względu na linie o dużym nachyleniu (górny taras: Chełm i Havla, budowana do PKM Brętowo) zaś W-wa ma na środkowym hamulec aktywny a zmiana w układzie hamulcowym to dość istotna ingenerencja jeśli patrzysz na homologację (poza tym inny typ: 128N i 128NG, przeciez już klasyczne tyrystory w TW obchodziły ten problem mają wpisany wszędzie 105N2k chociaż Konstal rozróżniał serie w papierach).
Akurat co do hamulca to można się zgodzić.
A na którą zajezdnię trafią?
Dzięki, też tak myślałem, ale lepiej dopytać.