Not logged in | Log in | Sign Up
Manufacturer Name: | МАЗ |
Chassis: | МАЗ 206 |
Body: | МАЗ 206/226 |
Engine: | Mercedes-Benz OM904LA 110kW/150HP 4249cm3 |
Gearbox: | ZF 6HP504C |
Design Of Doors: | 1-2-0 |
Pomysł co najmniej idiotyczny, wystarczyło dać "jedynkę" z przodu...
A gdyby to jedynkę na początku dali, to na sto procent znalazł by się ktoś, kto marudziłby, że starczyło dać 0 na końcu
A bo to jest problem na Śląsku. Jakby organizatorzy nadawali numery taborowe pojazdom przewoźników problemów by nie było. A tak tego samego numeru autobusu jest w sieci po parę egzemplarzy. Dobre przykłady jak to zrobić to Kraków, Warszawa i Poznań.
Przecież przewoźnik nie może mieć 2 autobusów o tych samych numerach a zaznaczam że linie 135 i 735 obsługiwana jest przez "Kłosoka" ( autobusy od Pawelca) a łosok ma #85 , #87 i #90 i w tym cała zagadka skąd się wzięło to dodatkowe "0"
"mydło wszystko umyje nawet uszy i szyję mydło mydło pachnące jak kwiatki na łące..."jak śpiewano w Tik-Taku. Ale czym umyje autobus operator? czy oni nie mają myjni?
Ktoś wie, dlaczego w bazie taboru na wpk u Pawelca MAZy #85 i #86 mają ten sam nr rejestracyjny?
Olaf, myjka u Pawelca jest i wszystkie myte są codziennie, ale wyjeżdzając z bazy trzeba się przekulać przez dziurawą i pełną kałuż ulicę, ot cała zagadka widząc na zdjęciu suchą ulicę.