Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Wina także złej technologii wykonania reklamy - kolorowanie białego tła przez drukowanie, zamiast kolorowanie okleiny na etapie produkcji. Dzięki temu by wystarczyło nakleić żółte elementy. Ewentualnie przemalować autobus w odpowiednie barwy. Może rozwiązanie bardziej czasochłonne, ale nie skutkuje tym, co na zdjęciu.
Dokładnie, ale nawet przy drukowanej folii (np. reklamy całopojazdowe) można uzyskać odpowiednią trwałość na wiele lat. Tu po prostu ktoś chciał chyba "taniej".
Nie jestem znawcą, ale wiem, że są różne metody druku takich folii, różnego rodzaju folie oraz metody ich zabezpieczania. Taką folię można zawsze zabezpieczyć drugą bezbarwną, ale nie wiem czy jest to możliwe i czy taniej nie wyszłoby zrobienie "droższej" wersji.
W każdym razie ta folia jest mocno tymczasowa, została zastosowana tylko na czas COP w ramach dobrego zaprezentowania się, Metropolia o tym wie a autobusy po prostu czekają na ostateczne pomalowanie w docelowe barwy.
A docelowe czym się od obecnych mają różnić?
Najpierw to Solarisy powinny wrócić na swoje docelowe linie 608/708 Obecnie kursujące tam MAZy nie spełniają postawionych wymagań technicznych. Oczywiście zasadność tych wymagań na 608/708 miało chyba tylko cel ograniczenia konkurencji co nie zmienia faktu że jeśli wygrało się tylko dzięki zgłoszeniu Solarisów to one powinny jeździć na tych liniach.
Tym że nie będą badziewną okleiną tylko zwykłą powłoką lakierniczą która wytrzyma więcej niż jedną zimę.