Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra K2YU #237

Detale

NazwaTatra K2YU
(Tatra) /Tatra Kx (4xČKD TE 022 40kW/54HP) [2-2/2-2] (1973-1983)
VIN
Numer zabudowy166520
Wyprodukowany1975
Zezłomowany
Właściciele
1975GRAS Sarajevo
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19752017237 / GRAS Sarajevo
2017518 / GRAS Sarajevo

Zdjęcia

24 sierpnia 2007 - Sarajevo, Maršala Tita. Taterka wyjeżdża sobie tak zza winkla :)
Autor: straphan
cenzoredytor
25 sierpnia 2007 - Sarajevo, Put života.
Autor: bartosz w
cenzoredytor
Komentarze: 8

16 czerwca 2009 - Sarajewo, bulwar Selimovića. Akurat trafiła się linia 6, czyli skrócona wersja podstawowej 3-ki.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

16 czerwca 2009 - Ilidza, Sarajewska droga. W tym miejscu tramwaje bezkolizyjnie wjezdzaja na pas rozdzielajacy wylotowej arterii prowadzacej w kierunku Mostaru.
Autor: Jarosz
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

18 lipca 2009 - Sarajevo, Obala Kulina bana. O tak jak jedzie to czarne auto w tle, jechał 95 lat temu arcyksiążę Ferdynand ze swoją arcyksiężną, gdy Gawriło Princip wyjął spluwę i podziurawił następcę tronu i niedoszłą cesarzową. Kto czytał Szwejka albo książkę od historii, wie co było dalej.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

14 sierpnia 2012 - Sarajevo, železnička stanica.
Autor: mario

4 lipca 2018 - Sarajevo, tram stop Avaz.
Autor: ChrisGBNL

16 września 2019 - Sarajevo, ulica Maršala Tita.
Na przystankach nie ma rozkładów jazdy, ale na szczęście tramwaje jeżdżą dosyć często (o ile nie ma wstrzymań). Problemem w podróży jest mnogość linii jak na prostą sieć przypominającą swoją "kształtem" Grudziądz (tutaj również jest krótka odnoga do dworca kolejowego i autobusowego, poza tym są główne dwie pętle). W stolicy Bośni i Hercegowiny zdecydowano się na połączenie każdej pętli ze sobą, co powoduje mnogość połączeń (6 linii) i pewien chaos wynikający z słabego oznakowania wagonów. Wielokrotnie pasażerowie są zdziwieni, że tramwaj nagle skręca, zamiast jechać prosto (w stronę centrum lub wielkich blokowisk). Najlepiej byłoby wyznaczyć maksymalnie 3 linie, często kursujące, kosztem nieregularnej bezpośredniości.

Autor: piotr_kosz

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: