Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CN230UB 4x2 EB #580

Detale

NazwaScania CN230UB 4x2 EB
(Scania) Scania N UB 4x2 EB/Scania OmniCity (N-series) (Scania DC9 16 230 169kW/230HP 8867cm3 E4) (ZF 5HP504(5)) 26-114 [2-2-0]
VINSZAN4X20001863639
Numer zabudowy413995
Wyprodukowany2009
Zezłomowany
Właściciele
20092014Metrobus Crawley
2014Halton Transport Widnes
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20092014YT09 BKY
2014MIG 8177
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20092014580 / Metrobus Crawley
201493 / Halton Transport Widnes

Zdjęcia

5 marca 2010 - Crawley, London Road / Crawley Avenue. Domowe rejony Dvigara zamieszkuje ten oto głupawy przykład tego, jakim picem na wodę potrafi być priorytet dla autobusów. Na około dziesięciokilometrowej trasie linii 10 (Lotnisko Gatwick – Crawley – Bewbush) zamontowano może 200m buspasów z rynienkami (dwa odcinki po 100m), których autobusy generalnie nie wykorzystują. Do tego na jednej z ulic dojazdowych do Bewbush wprowadzono śluzę tylko dla autobusów (czytaj: przyspieszanie autobusu na siłę), a na rondzie na północnej obwodnicy Crawley wprowadzono coś takiego. Efekt jest taki, że autobusy korzystające z tego wynalazku stoją na światłach DWA razy (przed rondem i tutaj), w odróżnieniu od reszty pojazdów, które rondo pokonują normalnie. Całość robót sfinansowana z kasy samorządu.
Autor: straphan
cenzoredytor
Komentarze: 2

12 lipca 2015 - Liverpool, St George`s Place.
Autor: SebGre
driver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: