Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


ЛиАЗ 677 #

Detale

NazwaЛиАЗ 677
(ЛиАЗ)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany?
Zezłomowany?
Właściciele
1973?ЛиАЗ Ликино-Дулёво

Zdjęcia

lipiec 1973 - Poznań, MTP. W 1973 na MTP zaprezentowano m. in. wyroby motoryzacji ZSRR. Był wśród nich LIAZ 677 z benzynowym silnikiem o mocy 180 KM, zabierający na pokład 110 pasażerów, w tym 25 na miejscach siedzących. Wygląd odbiegał nieco od seryjnej wersji. Autobus ten nie mógł nikogo zbytnio w Polsce zainteresować, gdyż wszyscy zaaferowani byli licencją Berlieta. Obok LIAZa - MAZ 504B. Źródło zdjęcia: Przegląd komunikacyjne 8/1973.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 5

maj 1975 - Moskwa. Wielu osobom trudno wyobrazić sobie ten model w stanie innym niż agonalnym. A tutaj niespodzianka ;). Dla mnie LiAZ 677 jest konstrukcją ciekawą samą w sobie. W latach 70 podbił rynek w krajach byłego związku sowieckiego. W 1975 roku osiągnięto produkcję na poziomie 10000 egzemplarzy rocznie. Sam autobus napędzany jest widlastym, ośmiocylindrowym silnikiem ZIŁ umieszczonym przed przednią osią. Współpracuje on z hydromechaniczną skrzynią biegów, z której napęd przenoszony jest na węgierski most Raba, stosowany również w Ikarusach. Takie połączenie pozwala na rozwinięcie jedynie 70km/h, ale zapewnia bardzo płynną jazdę. Zdjęcie pochodzi z prospektu LiAZ. Data i miejsce strzelałem.
Autor: 16v

Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: