Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.
lipiec 1973 - Poznań, MTP. W 1973 na MTP zaprezentowano m. in. wyroby motoryzacji ZSRR. Był wśród nich LIAZ 677 z benzynowym silnikiem o mocy 180 KM, zabierający na pokład 110 pasażerów, w tym 25 na miejscach siedzących. Wygląd odbiegał nieco od seryjnej wersji. Autobus ten nie mógł nikogo zbytnio w Polsce zainteresować, gdyż wszyscy zaaferowani byli licencją Berlieta. Obok LIAZa - MAZ 504B. Źródło zdjęcia: Przegląd komunikacyjne 8/1973.Poznań, MTP. W 1973 na MTP zaprezentowano m. in. wyroby motoryzacji ZSRR. Był wśród nich LIAZ 677 z benzynowym silnikiem o mocy 180 KM, zabierający na pokład 110 pasażerów, w tym 25 na miejscach siedzących. Wygląd odbiegał nieco od seryjnej wersji. Autobus ten nie mógł nikogo zbytnio w Polsce zainteresować, gdyż wszyscy zaaferowani byli licencją Berlieta. Obok LIAZa - MAZ 504B. Źródło zdjęcia: Przegląd komunikacyjne 8/1973.Poznan, exhibition area. In 1973 on International Poznan Exhibition Russian vehicles were presented. One of them was LIAZ 677 with gasoline propelled engine with power of 180 HP. Inside there was place for 110 passengers, including 25 seats. The design was a bit different than in regularly manufactured version. This bus couldn\'t be successful in Poland - in 1973 everyone\'s attention was at Berliet license. Next to LIAZ - MAZ 504B. Source: Przeglad Komunikacyjny 8/1973. Autor: Jacek Pudło
Komentarze: 5
maj 1975 - Moskwa. Wielu osobom trudno wyobrazić sobie ten model w stanie innym niż agonalnym. A tutaj niespodzianka ;). Dla mnie LiAZ 677 jest konstrukcją ciekawą samą w sobie. W latach 70 podbił rynek w krajach byłego związku sowieckiego. W 1975 roku osiągnięto produkcję na poziomie 10000 egzemplarzy rocznie. Sam autobus napędzany jest widlastym, ośmiocylindrowym silnikiem ZIŁ umieszczonym przed przednią osią. Współpracuje on z hydromechaniczną skrzynią biegów, z której napęd przenoszony jest na węgierski most Raba, stosowany również w Ikarusach. Takie połączenie pozwala na rozwinięcie jedynie 70km/h, ale zapewnia bardzo płynną jazdę. Zdjęcie pochodzi z prospektu LiAZ. Data i miejsce strzelałem.Moskwa. Wielu osobom trudno wyobrazić sobie ten model w stanie innym niż agonalnym. A tutaj niespodzianka ;). Dla mnie LiAZ 677 jest konstrukcją ciekawą samą w sobie. W latach 70 podbił rynek w krajach byłego związku sowieckiego. W 1975 roku osiągnięto produkcję na poziomie 10000 egzemplarzy rocznie. Sam autobus napędzany jest widlastym, ośmiocylindrowym silnikiem ZIŁ umieszczonym przed przednią osią. Współpracuje on z hydromechaniczną skrzynią biegów, z której napęd przenoszony jest na węgierski most Raba, stosowany również w Ikarusach. Takie połączenie pozwala na rozwinięcie jedynie 70km/h, ale zapewnia bardzo płynną jazdę. Zdjęcie pochodzi z prospektu LiAZ. Data i miejsce strzelałem. Autor: 16v