Login: Password:
Remember me
Password not working or forgotten?
Na tej stronie używamy plików cookie Google, by móc świadczyć Ci usługi, personalizować reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony, są udostępniane Google. Korzystając z niej, zgadzasz się na to.

Accept Reject Show me more information

Not logged in | Log in | Sign Up

Phototrans

Countries:
Manufacturers:

User Statistics:
Online:

Solaris Urbino 18 #878

Details

NameSolaris Urbino 18
(Solaris) Solaris Urbino 18/Solaris Urbino III (DAF PR228S2 231kW/314HP 9186cm3 E5) (Voith D864.3(4)) 42-166 [2-2-2-2] (2009-2013)
VIN
Build Number
Built2009
Scrapped
Owners
20092011Ε.ΘΕ.Λ. Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)
2011ΟΣΥ Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)
Registration Numbers
Year Of Get Year Of Remove Registration Plate
2009YNN-9878
Vehicle Numbers
Year Of Get Year Of Remove Vehicle Number
20092011878 / Ε.ΘΕ.Λ. Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)
2011878 / ΟΣΥ Άγιος Ιωάννης Ρέντης (Ágios Ioánnis Réntis)

Photos

9 february 2014 - Βούλα, λεωφόρος Κωνσταντίνου Καραμανλή [Voúla, leoforós Konstantínou Karamanlí], linia Α1
Ateńskie tramwaje są ostro dublowane magistralnymi autobusami - Α2 z grubsza "obskakuje" trasę Τ5 do centrum, a Α1 pochłania całe Τ3, tyle że aż do portu (i jeszcze po tej samej trasie jeździ lotniskowe X96, a do tego przed kryzysem były jeszcze bliźniacze Ε1 i Γ1). W dodatku autobusy jeżdżą szybciej - te solarisy na Α1 dosłownie płyną, podczas gdy tramwaj ledwie sobie pyrka swoim dostojnym tempem.

Author: fafax

Comments: 1