Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hess BGT-N2D #180

Detale

NazwaHess BGT-N2D
(Hess) /Hess CO-BOLT 3 48-142 [1-2-2-2, 2-2-2-0] (2012-)
VINTH922EL33D4512044
Numer zabudowy7841-019
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013VBZ Zürich
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2013180 / VBZ Zürich

Zdjęcia

3 czerwca 2014 - Zürich, Trichtenhausenstrasse. W Zurychu funkcjonuje jedna z większych szwajcarskich sieci trolejbusowych, na którą składa się 7 linii oznaczonych numerami 31, 32, 33, 34, 46, 71 i 72. Park taborowy lokalnego przewoźnika liczy 77 jedno- i dwuprzegubowych trolejbusów.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 2

5 czerwca 2014 - Zürich, Mutschellenstrasse. Pojazdy komunikacji miejskiej w Zurychu mają generalnie bardzo krótkie przerwy na pętlach - z reguły raptem kilka minut. Dzięki temu można ograniczyć ilość angażowanego taboru, co z kolei przekłada się na większą pracę przewozową na jednostkę taborową i lepszą efektywność ekonomiczną. W mojej rodzimej Gdyni kierunek zmian jest dokładnie odwrotny - długość przerw systematycznie rośnie. Dla przykładu w międzyszczytach w dzień powszedni: linia 133 - czas jazdy: 34 min., czas przerwy: 26 min., linia 137 - czas jazdy: 47 min., czas przerwy: 33 min., linia 192 - czas jazdy: 28 min., czas przerwy: 32 min. itd. Stać nas na taką rozrzutność?
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 9

2 stycznia 2020 - Zürich, Hardstrasse
Autor: wonneberger1.1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: