Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.46 #01-83

Detale

NazwaIkarus 260.46
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Voith D851.2(3)) 21/97 [2-2-2]
VIN260.46.098.89
Numer zabudowy
Wyprodukowany1989
Zezłomowany2016
Właściciele
19892016BKV Budapest
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19892000BY 66-00
20002016BPO-183
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2000201601-83 / BKV Budapest

Zdjęcia

2 września 2011 - Budapeszt, Bosnyák tér (124). "Budapest has an excellent transportation system" - głoszą oficjalne materiały propagandowe miasta, rozdawane turystom w hotelach. Zdanie takie mógłby jednak wypowiedzieć co najwyżej koneser pojazdów z lat komuny, gdyż nadal stanowią one zdecydowaną większość taboru :) Radzieckie metro jest stare i hałaśliwe, stan torowisk tramwajowych na wielu odcinkach woła o pomstę do nieba (o dziwo tabor trzyma się zaskakująco dobrze). Podobnie przedstawia się sytuacja w zakresie kolejki miejskiej HÉV. Nikły jest nawet udział niskiej podłogi wśród trolejbusów i i autobusów - widoki takie jak ten na zdjęciu to norma praktycznie w całym mieście. Reasumując, do całej sieci jak ulał pasuje jedno słowo - skansen.
Autor: Marcin Ciszewski
cenzor
Komentarze: 25


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: