Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2828

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.2146.88
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany2001
Właściciele
19881994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19952001WIA 6927
19981995WAB 236P
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198819942828 / MZK Warszawa
199420012828 / MZA Warszawa
Inne informacje
2828 II

Zdjęcia

styczeń 1995 - Warszawa, pl. Bankowy. Mruczący Ikar podjeżdża w śnieżycy na stanowisko dla linii rozjeżdżających się na boki. 111 od razu skręci w lewo w Senatorską, a z przystanku korzystały też linie skręcające na patelni w prawo lub lewo jak 166,171 czy 127. Peron bliżej zabytkowej architektury pierwszej połowy XIX w. autorstwa Antonio Corazziego przeznaczony był dla linii przecinających centrum na wprost, i korzystały z niego tylko linie przyśpieszone 514,515,516,520,522,524,E-4. Dzisiaj zatoka pełni funkcję przystanku dla wsiadających dla okrojonej linii 520 - jedynej jaka ocalała z wymienionego zestawu.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 1

1 czerwca 2001 - Warszawa, ul.Mickiewicza. Całkiem niezły ten ikar, do kasacji było pewnie pare gorszych....
Autor: Krystian Jacobson
newseredytorgod
Komentarze: 4


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: