Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #1842

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN172/91
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany2005
Właściciele
19832005MPK Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19832005LUC 572D
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
198320051842 / MPK Lublin
Inne informacje
1984-01-17
2005-06-29

Zdjęcia

11 maja 2002 - Lublin, okolice Majdanka.
Autor: Słavczo

Komentarze: 5

17 sierpnia 2004 - Lublin, ul. 3 maja.
Autor: Dawid

Komentarze: 3

2 marca 2005 - Lublin, al. Warszawska. Ale łądny dzionek dzisiaj był - normalnie prawie wiosna :) Kawałek samolotu sie u góry załapał. Podczas robienia zdjęcie zaciekawiła się mną Policja - kucałem sobie linii ciągłej i robiłem fotkę :D
Autor: Bogumił Kadryll

Komentarze: 2

23 marca 2005 - Lublin, pętla Os. Świt. Biały Ikarek wraz z nieśmiałym lubelskim rodzynkiem wystawiają przyjaźnie mordki, żeby dobrze wyjśc na zdjęciu ;-).
Autor: Przemysław Żywicki

Komentarze: 3

11 czerwca 2005 - Lublin, zajezdnia autobusowa Majdan Tatarski. Akademiki na Felinie są fatalnie położone komunikacyjnie, ale za to widok z okna pierwsza klasa.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 6

9 lutego 2006 - Lublin, zajezdnia autobusowa Majdan Tatarski. Ikarek czeka w kolejce pod palnik;(
Autor: Matteoo
driver
Komentarze: 4

9 lutego 2006 - Lublin, zajezdnia Majdan Tatarski. Tak wyglądał wówczas scenariusz kasacji - autobus ogołacano ze wszystkich części, jakie mogły się jeszcze przydać. Stąd demontowano np. drzwi, wybrane okna, kierunkowskazy, lusterka, często też silnik. Nie wiem, czy blachy boczne zrywano wtedy, gdyż mogły się jeszcze przydać, czy też w celu weryfikacji stanu kratownicy pod spodem. Około 2005 r. MPK zaczęło mieć problemy z kasacjami, gdyż zmieniły się wymogi prawne dotyczące kasacji i wozy miały nie mieć odchyłu masy od wpisanej w dokumentach. Oczywiście dla ogołoconego wozu były duże różnice. Po kilku miesiącach rozwikłano problem i dalej praktykowano kasacje z daleko idącym demontażem. Od tamtej pory wozy kasowano na Kępie lub sprzedawano.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 6


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: