Na zdjęciu jeden z dwóch 10,9-metrowych Interlinków LD nowej generacji, jakie powstały w słupskiej montowni. Pierwszy pojazd trafił w grudniu ubiegłego roku pod skrzydła firmy PostBus, natomiast ten sympatyczny maluszek był przeznaczony na prototypownię dla Scanii Södertälje. Wyposażony został w 9-litrowy silnik DC09 140 o mocy 320 KM oraz skrzynię biegów GRS895R Opticruise, a do tego, jak to zwykle bywa przy prototypach, dostał swoje "imię" - Muscot. W tle widać kolejne wozy dla producenta: od lewej strony Citywide LE 18,1 CNG, dwa Interlinki LD CNG w wersji 13,7 i 14,8-metrowej oraz ostatniego dostarczonego 18,7-metrowca dla Vy Buss Kungälv o numerze flotowym #72035.
Interlink LD II montowany był w Słupsku niecałe półtora roku, a łącznie powstało tu 170 autobusów. Niewiele by brakowało, żeby dorównał do bardzo krótkiej, bo tylko rocznej produkcji autobusów OmniLine w tej fabryce.Słupsk, plac Scanii.
Na zdjęciu jeden z dwóch 10,9-metrowych Interlinków LD nowej generacji, jakie powstały w słupskiej montowni. Pierwszy pojazd trafił w grudniu ubiegłego roku pod skrzydła firmy PostBus, natomiast ten sympatyczny maluszek był przeznaczony na prototypownię dla Scanii Södertälje. Wyposażony został w 9-litrowy silnik DC09 140 o mocy 320 KM oraz skrzynię biegów GRS895R Opticruise, a do tego, jak to zwykle bywa przy prototypach, dostał swoje "imię" - Muscot. W tle widać kolejne wozy dla producenta: od lewej strony Citywide LE 18,1 CNG, dwa Interlinki LD CNG w wersji 13,7 i 14,8-metrowej oraz ostatniego dostarczonego 18,7-metrowca dla Vy Buss Kungälv o numerze flotowym #72035.
Interlink LD II montowany był w Słupsku niecałe półtora roku, a łącznie powstało tu 170 autobusów. Niewiele by brakowało, żeby dorównał do bardzo krótkiej, bo tylko rocznej produkcji autobusów OmniLine w tej fabryce. Autor: Patryk